Promocja przebiega pod hasłem „Ratuj Pszczoły” (www.ratujpszczoly.com) i objęła wybrane płatki śniadaniowe Nestlé. Sprzedaż promocyjna rozpoczęła się 20 stycznia i potrwa do 30 kwietnia 2021 roku lub do wyczerpania puli nasion.
Aby wziąć udział w promocji należy kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, płatki śniadaniowe marki Nestlé (lista produktów promocyjnych znajduje się w regulaminie), a następnie wypełnić formularz na stronie www.ratujpszczoly.com i odebrać saszetkę nasion (20 tysięcy saszetek nasion miododajnych).
Zobacz również
Akcja promocyjna będzie komunikowana za pomocą materiałów POS, w social mediach, na opakowaniach płatków. W ramach akcji producent płatków śniadaniowych Nestlé rozpoczął współpracę z fundacją ROI SIĘ, która m.in. wynajmie ule oraz wysieje łąkę nasionami roślin miododajnych. Koncept kreatywny powierzono agencji Hi Brands. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive), za adaptację reklamy McCann WorldGroup.