Netflix otworzył butik z zabawkami erotycznymi w ramach promocji nowego serialu

Netflix otworzył butik z zabawkami erotycznymi w ramach promocji nowego serialu
Netflix otworzył pop-up store w Londynie, w którym do zdobycia były luksusowe gadżety erotyczne od marki Coco de Mer's.
O autorze
1 min czytania 2023-04-17

fot. Netflix 

Czasowy sklep promował nowy serial „Obsession”, stanowiący adaptację książki „Damage” autorstwa Josephine Hart z 1991 r. Fabuła opowiada o romansie uznanego chirurga z narzeczoną jego syna, który przeradza się w szaleńcze pożądanie. Główna bohaterka – Anna (grana przez Charlie Murphy znaną z „Peaky Blinders”) pokazuje Williamowi (granemu przez Richarda Armitage’a) swój pamiętnik z fantazjami seksualnymi i w ten sposób zakochani trafiają do świata BDSM. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marketing doświadczeń według Netflixa

Odwiedzający butik zostali zaproszeni do środka przez postacie przebrane za głównych bohaterów. „Anna” prosiła o podpisanie formularza zgody, w którym potwierdzali, że ich sekrety mogą być udostępniane w butiku, mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Klienci butiku nie płacili za gadżety w formie pieniężnej, ale trafiali do pokoju, w którym, by móc pozyskać wybrany produkt, musieli anonimowo podzielić się swoim mrocznym seksualnym sekretem w specjalnie przygotowanej do tego księdze, stworzonej na wzór pamiętnika Anny. W zamian za najdroższe gadżety, konsumenci dzielili się najbardziej skandalicznymi tajemnicami.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Butik powstał w dzielnicy Soho w Londynie i był dostępny przez dwa dni, jedynie dla osób, które ukończyły 18. rok życia. Za pomysł na jego realizację odpowiada brytyjska agencja Bartle Bogle Hegarty.

PS Połączenie mody i popkultury we współpracy Lacoste i Netflix

Francuska marka odzieżowa stworzyła kolekcję ubrań we współpracy z portalem streamingowym Netflix. Wykorzystano w niej motywy z ośmiu popularnych seriali.