Jeszcze przed premierą pierwszej części „Stranger Things 4” w maju, Netflix otworzył dwa pop-up stores w Chicago i Dallas. Kolejny sklep swoje otwarcie będzie miał już 24 czerwca w Paryżu, na tydzień przed emisją finałowych odcinków serii.
W Stranger Things Store o powierzchni 440 metrów kwadratowych na fanów czekają nie tylko ekskluzywne gadżety, ale także rozrywka w przestrzeni, która realistycznie odtwarza kultowe miejsca z serialowego Hawkins. Klimat lat 80. dopełni także podkład muzyczny z hitem Kate Bush „Running Up That Hill” na czele.
Zobacz również
– Odbierz żółty telefon w domu Joyce, baw się w Palace Arcade i Starcourt Mall, odwiedź rosyjskie laboratorium… jeśli się odważysz. Odkrywaj Hawkins u boku bohaterów serialu i wspólnie zmierz się z wrogami. Zbliż się do rosyjskich strażników, poznaj pracowników Scoops Ahoy i nie tylko! – zachęcają organizatorzy akcji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Odwiedzający sklep mogą także skorzystać z interaktywnej fotobudki lub udać się do stanowiska personalizacji odzieży, aby stworzyć własną bluzę czy t-shirt.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sklep zlokalizowany na Polach Elizejskich będzie czynny codziennie od 10:00 do 20:00 do końca lata. Fani, którzy chcą mieć pewność, że dołączą do świata „Stranger Things”, mogą dokonać rezerwacji miejsca na stronie internetowej sklepu.
To nie pierwszy raz, kiedy Netflix stawia na sklep pop-up w celu promocji swojego serialu. Częścią angażującej promocji czwartego sezonu „Stranger Things” była outdoorowa kampania prowadząca do przestrzeni inspirowanej miasteczkiem Hawkins. W minionym roku podobny koncept w Paryżu zgromadził spore grono fanów „Squid Game” – jednego z najpopularniejszych seriali na platformie.