Netflix otworzył sklep z ubraniami i gadżetami inspirowanymi serialami i samą marką

Netflix otworzył sklep z ubraniami i gadżetami inspirowanymi serialami i samą marką
W Netflix.shop można kupić przedmioty nawiązujące do znanych produkcji platformy streamingowej. Wśród produktów znalazły się artykuły inspirowane serialem „Lupin”, przygotowane we współpracy z Musée du Louvre.
O autorze
1 min czytania 2021-06-15

Nie było wielkiej premiery, a nowo otwarty sklep platformy streamingowej i tak odbił się szerokim echem. Mowa o nowym pomyśle Netflixa, który postanowił tym samym rozszerzyć swoją działalność i jeszcze lepiej zarobić na stworzonych przez siebie produkcjach. A potencjał na zarobek jest bardzo duży – w końcu wiele seriali ma już status kultowy, a ich fani lubią się utożsamiać z ulubionymi tytułami. Potwierdzeniem tej teorii są chociażby limitowane kolekcje ubrań w popularnych sieciówkach odzieżowych (Zaraz, Bershka), które cieszą się dużym powodzeniem. 

W końcu jednak sam Netflix postanowił zmonetyzować swoje seriale i pójść bardziej zdecydowanie w produkt fizyczny. Od kilku dni można już kupować w sieci produkty nawiązujące do produkcji giganta streamingowego. W ofercie znajdziemy m.in. streetwearowe ubrania i figurki nawiązujące do anime „Yasuke” i „Eden”. Fani serialu „Lupin” również znajdą coś dla siebie – jeszcze w tym miesiącu do oferty trafią akcesoria dekoracyjne inspirowane tą produkcją, które w dodatku powstały we współpracy z Musée du Louvre.

Firma zapowiada, że wkrótce pojawią się kolekcje inspirowane „Wiedźminem” i „Stranger Things”, a także ubrania z logotypami od japońskiego domu mody Beams.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Te produkty z limitowanej edycji dołączą do asortymentu produktów, które Netflix udostępnił za pośrednictwem partnerów. Na przykład w Targecie można znaleźć gamę produktów z „Yasuke”.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na razie sklep obsługuje jedynie dostawy na terenie Stanów Zjednoczonych, ale w nadchodzących miesiącach jego działalność rozszerzy się na inne kraje.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się