W piątek 5 kwietnia na platformie Netflix miał swoją premierę nowy serial zatytułowany „Nasza planeta”. Zwraca on uwagę m.in. na to, w jaki sposób zmiany klimatyczne wpływają na życie na Ziemi i niszczą naturalne piękno naszej przyrody.
Zobacz również
W ramach promocji nowej produkcji, w Warszawie na skrzyżowaniu ulic Brackiej i Kruczej pojawił się mural, który jednak został… przysłonięty. I to nie byle czym, bo plastikowymi butelkami. W ten sposób zwrócono uwagę na problem rosnącego przeładowywania naszej planety odpadami.
Za przygotowanie kreacji odpowiada Good Looking Studio.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
zdjęcia: instagram.com/naekranie_pl
PS
Tutaj znajdziecie inne ciekawe przykłady wykorzystania murali.
PS2
W 2018 roku Netflix został partnerem Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.
PS3
W celu promocji nowego sezonu serialu „Orange is the new black”, Netflix stworzył spot z udziałem Magdy Gessler, oceniającej więzienną kuchnię jednej z bohaterek filmu.
PS4
Netflix kolejny raz zaskoczył promocją jednego ze swoich seriali w Polsce. W krótkim wideo aktorzy znani z serialu „Sex Education” próbują poprawnie wymówić słowa takie jak siusiak czy jaja i odgadnąć ich znaczenie.
PS5
W spocie promującym stand-up Ellen DeGeneres, Netflix wykorzystał wątek wizualizacji, odnosząc się tym samym do filmu Łukasza Jakóbiaka, który zwizualizował sobie występ u słynnej komiczki.