fot. blogs.microsoft.com
Nie cichną dyskusje na temat zmian, jakie planuje wprowadzić Netflix do swojej oferty abonamentowej. W kwietniu br. serwis streamingowy podzielił się wynikami swojego raportu biznesowego, które pokazały pierwsze od dekady spadki liczby użytkowników. W odpowiedzi na znaczące straty, Netflix zapowiedział wprowadzenie tańszych pakietów subskrypcyjnych, aby wyróżnić się wśród rosnącej konkurencji i zachęcić widzów do pozostania na platformie.
Zobacz również
W środę firma opublikowała nowe informacje na temat wdrożenia modelu reklamowego. Okazuje się, że pierwszym partnerem technologicznym, który będzie współpracował z Netflixem w zakresie wprowadzenia reklam, jest Microsoft. Jak podkreśla serwis, długoterminowym celem współpracy jest zapewnienie większego wyboru dla konsumentów, a dla reklamodawców – lepszej oferty niż ta, którą oferuje telewizja linearna.
Microsoft udowodnił, że potrafi zaspokoić wszystkie nasze potrzeby reklamowe podczas wspólnej pracy nad nową ofertą z reklamami. Co więcej, firma Microsoft zaoferowała elastyczność w zakresie stopniowego wprowadzania innowacji – zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży – a także silną ochronę prywatności dla naszych użytkowników – podsumował Greg Peters, dyrektor operacyjny Netflix.
Na razie firmy nie zdradzają więcej szczegółów na temat terminu wprowadzenia nowych pakietów z reklamami czy też ich kosztów. Peters podkreślił, że współpraca jest obecnie na bardzo wczesnym etapie rozwoju, a obie firmy „mają jeszcze wiele do zrobienia”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Netflix od kilku miesięcy przeprowadza rozmowy z potencjalnymi partnerami, przygotowując się do uruchomienia tańszych pakietów jeszcze przed końcem 2022 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing