Netflix współpracuje z Microsoftem, aby wprowadzić tańsze pakiety z reklamami

Netflix współpracuje z Microsoftem, aby wprowadzić tańsze pakiety z reklamami
Microsoft został pierwszym partnerem technologicznym i sprzedażowym Netflixa, który wesprze platformę we wprowadzaniu tańszych pakietów subskrypcyjnych z reklamami.
O autorze
1 min czytania 2022-07-14

fot. blogs.microsoft.com

Nie cichną dyskusje na temat zmian, jakie planuje wprowadzić Netflix do swojej oferty abonamentowej. W kwietniu br. serwis streamingowy podzielił się wynikami swojego raportu biznesowego, które pokazały pierwsze od dekady spadki liczby użytkowników. W odpowiedzi na znaczące straty, Netflix zapowiedział wprowadzenie tańszych pakietów subskrypcyjnych, aby wyróżnić się wśród rosnącej konkurencji i zachęcić widzów do pozostania na platformie.

W środę firma opublikowała nowe informacje na temat wdrożenia modelu reklamowego. Okazuje się, że pierwszym partnerem technologicznym, który będzie współpracował z Netflixem w zakresie wprowadzenia reklam, jest Microsoft. Jak podkreśla serwis, długoterminowym celem współpracy jest zapewnienie większego wyboru dla konsumentów, a dla reklamodawców – lepszej oferty niż ta, którą oferuje telewizja linearna.

Microsoft udowodnił, że potrafi zaspokoić wszystkie nasze potrzeby reklamowe podczas wspólnej pracy nad nową ofertą z reklamami. Co więcej, firma Microsoft zaoferowała elastyczność w zakresie stopniowego wprowadzania innowacji – zarówno po stronie technologii, jak i sprzedaży – a także silną ochronę prywatności dla naszych użytkowników – podsumował Greg Peters, dyrektor operacyjny Netflix.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na razie firmy nie zdradzają więcej szczegółów na temat terminu wprowadzenia nowych pakietów z reklamami czy też ich kosztów. Peters podkreślił, że współpraca jest obecnie na bardzo wczesnym etapie rozwoju, a obie firmy „mają jeszcze wiele do zrobienia”.

Netflix od kilku miesięcy przeprowadza rozmowy z potencjalnymi partnerami, przygotowując się do uruchomienia tańszych pakietów jeszcze przed końcem 2022 roku. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się