W połowie listopada na platformie Netflix premierę miał film „Kraina snów” w reżyserii Francisa Lawrence’a („Igrzyska śmierci: W pierścieniu ognia“, „Jestem legendą“). Przygodowy film opowiada historię odważnej dziewczynki o imieniu Nemo i jej ekscentrycznego towarzysza Flipa (w tej roli Jason Mamoa), którzy wspólnie podróżują przez krainę snów z nadzieją, że bohaterka ponownie spotka swojego zmarłego ojca.
Netflix dał się poznać jako platforma, która chętnie angażuje w swoich kampaniach przypadkowe osoby, budząc w nich niemałe zaskoczenie. I tym razem gigant streamingowy postanowił wkręcić kilka osób. W tym celu podjął współpracę z producentem materacy, poduszek i pościeli – firmą Casper, która zaprosiła śmiałków do udziału w badaniu dotyczącym snu.
Zobacz również
Uczestnicy eksperymentu zostali poproszeni o założenie słuchawek i opasek na oczy, aby następnie przetestować wygodę materacy. Kiedy lektor odczytywał opis śnieżnej krainy, nieświadomi uczestnicy zostali „przeniesieni” w świat snów, a ich oczom ukazały się tajemnicze postaci rodem z filmu. Całą przemianę scenerii oraz reakcje podekscytowanych uczestników uchwyciły ukryte kamery.
W ramach współpracy z firmą Casper, Netflix zorganizował również wielkie „piżama party” połączone z premierowym pokazem „Krainy snów”. 6-godzinne bezpłatne seanse odbywały się w salonie The Casper Dreamery Nowym Jorku.
we’ve officially entered a dreamy winter wonderland. who’s watching with us?! @netflixfamily #CasperSlumberland pic.twitter.com/KWgvbBqFkn — Casper (@Casper) November 18, 2022
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dla osób, które nie mogły dołączyć do wydarzenia, firma przygotowała prezentowe pakiety. Każdy, kto uwiecznił swoją piżamową imprezę połączoną z oglądaniem filmu, a następnie opublikował zdjęcie w mediach społecznościowych z hashtagiem #CasperSlumberland, zyskał szansę na wygranie pościeli, materaca, poduszek, szlafroka czy też darmowej subskrypcji Netflix.
PS
Netflix postanowił nieco przestraszyć klientów jednego ze sklepów z dekoracjami i „ożywić” halloweenową ekspozycję. Prank jest częścią kampanii promującej horror „Klątwa Bridge Hollow”.