Według szacunków Międzynarodowej Organizacji Pracy handel ludźmi przynosi na świecie zyski w wysokości około 150 miliardów dolarów rocznie. W samym tylko 2018 roku 40 mln osób było ofiarami współczesnego niewolnictwa.
Często zorganizowane grupy przestępcze używają skradzionych kart płatniczych i danych do zakupu biletów lotniczych online. Niektóre z tych biletów są wykorzystywane do ułatwienia nielegalnych działań, w tym handlu ludźmi i współczesnego niewolnictwa.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W związku z tym firma Nethone i fundacja La Strada ruszyły z nową akcją, w ramach której od zmierzchu 28 lutego br. do soboty rano 29 lutego br., na elewacji warszawskiego wieżowca Warsaw Spire wyświetlony został napis „STOP Human Trafficking. #FightFraud”. Dodatkowo firma Nethone przekazała fundacji La Strada cały swój dochód z tej nocy.
– Linie lotnicze coraz częściej zwracają uwagę, że oszustwa płatnicze w ich sektorze to nie tylko problem finansowy. Fundacja La Strada dodatkowo uświadomiła nam, że ponad 60% ofiar handlu ludźmi przekracza co najmniej jedną międzynarodową granicę, niektóre z nich odbywają loty i przemieszczają się między różnymi lotniskami. Każda aktywność ma znaczenie dla ograniczania skali współczesnego niewolnictwa, dlatego wspieramy fundację La Strada i pomagamy liniom lotniczym zapobiegać oszustwom płatniczym online – mówi Hubert Rachwalski, CEO Nethone.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing