Sieć afiliacyjna NetSales wyspecjalizowana była w kampaniach performance w modelach CPC i CPL dla klientów bezpośrednich oraz dla domów mediowych. SalesMedia, sieć dedykowana dla sklepów e-commerce, realizowała kampanie sprzedażowe dla klientów z branży e-commerce w modelach CPS i CPO. Obie dotychczas działały niezależnie w ramach agencji Cube Group. Zintegrowane w ramach nowej sieci NetSalesMedia łączą kompetencje i możliwości dwóch poprzednich i obejmują łącznie ponad 200 klientów, w tym ponad 100 e-commerce’ów, oraz przeszło 20 tysięcy wydawców.
Zintegrowana sieć NetSalesMedia poszerza ofertę o kampanie afiliacyjne prowadzone w oparciu o customer journey i cross-device tracking – pozwala to na tworzenie modeli atrybucyjnych w rozliczeniach z wydawcami. Z kolei moduł analityczny analizuje ścieżki konwersji na podstawie wszystkich źródeł ruchu (uwzględniając także sesje bezpośrednie i z wyszukiwarek) – umożliwia to bardziej precyzyjną ocenę roli marketingu afiliacyjnego w kontekście wszystkich działań digital.
Zobacz również
Obecnie trwa proces migracji wszystkich obecnych reklamodawców i wydawców NetSales i SalesMedia do nowej sieci NetSalesMedia. Całkowita integracja jest zaplanowana do końca 2018 roku.