Netto wystartowało z nowatorską kampanią „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”

„TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” to najnowsza kampania sieci handlowej Netto, która w innowacyjny sposób promuje zdrowe nawyki żywieniowe wśród wszystkich członków rodziny. Do komunikacji zostali zaangażowani ojcowie, którzy w pełen humoru sposób zdradzają swoje sprytne sposoby na...
O autorze
2 min czytania 2018-04-11

…wykorzystanie świeżych owoców i warzyw w codziennym przygotowywaniu posiłków.

Najnowsza kampania sieci Netto to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów oraz trendy obecnie panujące na rynku. „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach” skupia się na komunikacji oferty świeżych produktów, a także propozycjach asortymentu z kategorii eko, bio, bez cukru, dostępnego w ramach Półki Zdrowia.

Bohaterami kampanii zostali młodzi, nowocześni mężczyźni, którzy aktywnie uczestniczą w życiu rodzinnym, m.in. poprzez robienie zakupów czy też wspólne przyrządzanie posiłków. Dzięki temu innowacyjnemu podejściu Netto zwraca uwagę, jak ważną rolę w rodzinie zajmują ojcowie i tym samym zachęca ich do zaangażowania się w codzienne gotowanie razem z żonami i swoimi dziećmi. Wspólne gotowanie, dzięki ciekawym inspiracjom od Netto, to źródło doskonałej zabawy dla wszystkich członków rodziny – mamy, taty oraz dzieci. Mężczyźni są wyśmienitymi kucharzami oraz posiadają wiedzę z zakresu kulinariów, którą warto wykorzystać na co dzień. Dzięki temu każda mama zyskuje nieocenione wsparcie oraz świadomość, że razem z tatą odpowiadają za to, co znajdzie się na talerzach ich rodziny.

W spotach promocyjnych kampanii, dostępnych na profilu Netto na Facebooku oraz kanale sieci na YouTube, obaj tatowie wykazują się nie tylko humorem, ale przede wszystkim merytoryczną wiedzą o zdrowym przyrządzaniu posiłków. Zaskakują znajomością inspirujących i ciekawych sposobów na wykorzystanie warzyw i owoców w rodzinnym menu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kampanii pokazywane są nietypowe sposoby wykorzystania dobrze znanych i popularnych owoców i warzyw. To produkty, po które klienci chętnie sięgają, ponieważ są łatwo dostępne, świeże oraz można je wykorzystać do wielu różnych dań – często w niestandardowy sposób. Netto w kampanii prezentuje mniej znane zastosowania tych artykułów po to, by poszerzać wiedzę konsumentów oraz pokazać, że zdrowe gotowanie wcale nie musi być skomplikowane czy bardzo kosztowne. Podstawowe produkty w kampanii Netto są bogatym źródłem inspiracji kulinarnych, które są proste i użyteczne dla każdego klienta.

W ramach zaplanowanych działań, sieć przygotowała również konkurs, który rozpocznie się 16 kwietnia i potrwa do 13 maja 2018 r. Aby wziąć udział w zabawie, klienci będą musieli zakupić dowolne dwa owoce lub warzywa w Netto oraz zrobić z nimi zabawne zdjęcie. Więcej szczegółów znajdzie się na stronie, która zostanie uruchomiona wraz ze startem konkursu. Do wygrania będzie: 20 dwuosobowych wycieczek do Sztokholmu promem Polferries, 40 bonów o wartości 100 zł do sklepów Netto, 40 zestawów produktów Bakal, 40 rodzinnych gier „Państwa i miasta” oraz 60 biletów do kina.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się