New Age Media zwiększa zasięg reklamy kinowej w Polsce

Kino w Polsce zyska dwa nowe obiekty. W pierwszej połowie lipca odbędzie się otwarcie nowych multipleksów sieci Cinema City w centrach handlowych w Starogardzie Gdańskim oraz w Lublinie.
O autorze
0 min czytania 2015-07-13

W związku z tym oferowany przez New Age Media zasięg reklamy kinowej, powiększa się o 15 nowych ekranów kinowych, w tym trzecią z kolei salę Skoda 4DX! Aktualna oferta NAM obejmie 355 sal, w 43 obiektach kinowych w 20 miastach w Polsce. 

Nowe kina powstały w Lublinie w centrum handlowym Atrium Felicity oraz w Starogardzie Gdańskim w Galerii Neptun. 

Cinema City Lublin to obiekt wyposażony w 9 sal kinowych w tym jedną umożliwiającą emisję filmów i reklam w formacie 4DX. Posiada miejsca dla 1670 widzów. Otwarcie zaplanowano na 10 lipca b.r.

Cinema City w Starogardzie Gdańskim składa się z 6 sal projekcyjnych, w których w sumie znajduje się 989 foteli. Kino czynne będzie od 17 lipca br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj