New Balance ruszył z kampanią „Runners Aren’t Normal” promującą nową wersję kultowej serii 990

Po kilku latach oczekiwania New Balance ogłosił wprowadzenie kolejnej wersji w kultowej serii 990, któremu towarzyszy kampania „Runners Aren't Normal”. Model Made in USA 990v6 nawiązuje do biegowych korzeni ikony wszechczasów, ale został jednocześnie wzbogacony o współczesne technologie.
O autorze
1 min czytania 2022-12-14

Klasyczne buty biegowe, na czele z modelem 990, stały się podstawowym elementem stylizacji dla ludzi ze wszystkich środowisk, od globalnych gwiazd po lokalne legendy. Model ten po raz pierwszy pojawił się na półkach sklepowych 40 lat temu i był pierwotnie projektowany jako najlepszy but do biegania na rynku. Od tamtej pory wprowadzono wiele uaktualnień do projektu i dodano więcej wersji kolorystycznych, ale aspiracyjny status modelu 990 nigdy się nie zmienił.

Aby uczcić dziedzictwo New Balance i demokratyczne korzenie serii 990, marka wystartowała z odnowioną kampanią „Runners Aren’t Normal”, zrealizowaną w nowoczesnym wydaniu. Dzięki zaangażowaniu bohaterów, którzy ucieleśniają ducha oryginalnej kampanii, takich jak raper ActionBronson i sportowcy New Balance, Sydney McLaughlin i Trayvon Bromell, kampania pokazuje głębokie powiązanie między ludźmi, którzy noszą buty, aby osiągać lepsze wyniki, a tymi, którzy chcą podkreślić swój styl.