Na przełomie października i listopada wystartowała kampania wprowadzająca na rynek dwa nowe produkty firmy Zott – Monte Cherry i Monte Crunchy. Działania komunikacyjne uwzględniają fakt, że nowości Zotta skierowane są do konsumentów z wyższej kategorii wiekowej niż dotychczasowe produkty. Kampania obejmuje spoty reklamowe, których bohaterem jest Bartosz Kurek, członek reprezentacji Polski w siatkówce. Spoty emitowane są w TV oraz internecie. Ponadto kampania obejmuje połączenie OOH i mobile, z zastosowaniem technologii NFC.
Zobacz również
Na nośnikach typu citylight w 8 największych miastach Polski obecne są kreacje aktywizujące odbiorców. Po zbliżeniu smartfonu do chipu NFC umieszczonego na citylighcie odbiorca kierowany jest do strony mobilnej, gdzie może oddać głos na ulubiony smak nowego Monte i wziąć udział w konkursie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Serwis mobilny stworzony został zgodnie z koncepcją responsive web design, dzięki czemu dostępny jest na urządzeniach różnych producentów – zarówno smartfonach, jak i tabletach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Upowszechnianie się internetu w komórkach daje zupełnie nowe możliwości wykorzystania mediów out-of-home. Postanowiliśmy wykorzystać je jako „bramy” do wirtualnego świata, w którym konsumenci wchodzą w angażującą interakcję z naszą marką – mówi Ireneusz Kierpiec, Dyrektor Handlowy Zott Polska.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają firmy z grupy Aegis Media. Reklamę telewizyjną i wideo online (w serwisach YouTube i Ipla) zaplanował i kupił dom mediowy Carat, a komunikację OOH agencja reklamy zewnętrznej Posterscope. Agencja Hypermedia Isobar stworzyła natomiast koncepcję kreatywną kampanii oraz zaprojektowała i zrealizowała konkurs łączący mobile i komunikację OOH.