Tymczasem na ulicach Łodzi – na słupach, ścianach i tablicach ogłoszeniowych – pojawiają się kolorowe graffiti.
Nic nie może przecież wiecznie trwać, Mydło wszystko umyje i Przeżyj to sam- takie przekazy do pierwszej odsłony kampanii społecznej wybrali inicjatorzy akcji – Michał Chlebosz z agencji Oxymoron i Wojtek Augustyniak z Fundacji Plaster. Nad wizualną stroną napisów czuwał malarz Jakub Błażewski.
Zobacz również
– Akcja jest odpowiedzią na puste, smutne miasto, wyalienowanych przechodniów z zasłoniętymi przez maseczki twarzami. Wszystko, co teraz się dzieje, jest zaprzeczeniem naszej dotychczasowej rzeczywistości, wieloletniego budowania wspólnoty – mówi Wojtek Augustyniak.
– Kampania widoczna jest na 55 słupach należących do Sztuki Plakatowania. Wkrótce planujemy kolejne odsłony akcji – zdradza Michał Chlebosz z agencji Oxymoron.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing