Nic nie może wiecznie trwać – ruszyła outdoorowa kampania w przestrzeni miejskiej Łodzi

Z krajobrazu miejskiego zniknęły imprezy, pokazy filmowe, wystawy, festiwale, koncerty, a teatry są zamknięte. Charakterystyczne kolorowe słupy, które od zawsze były źródłem informacji, gdzie warto pójść, i co się dzieje, od kilku tygodni stały puste, lub zdobiły je plakaty odwołanych wydarzeń.
O autorze
0 min czytania 2020-04-30

Tymczasem na ulicach Łodzi – na słupach, ścianach i tablicach ogłoszeniowych – pojawiają się kolorowe graffiti.

Nic nie może przecież wiecznie trwać, Mydło wszystko umyje i Przeżyj to sam- takie przekazy do pierwszej odsłony kampanii społecznej wybrali inicjatorzy akcji – Michał Chlebosz z agencji Oxymoron i Wojtek Augustyniak z Fundacji Plaster. Nad wizualną stroną napisów czuwał malarz Jakub Błażewski.

– Akcja jest odpowiedzią na puste, smutne miasto, wyalienowanych przechodniów z zasłoniętymi przez maseczki twarzami. Wszystko, co teraz się dzieje, jest zaprzeczeniem naszej dotychczasowej rzeczywistości, wieloletniego budowania wspólnoty – mówi Wojtek Augustyniak.

– Kampania widoczna jest na 55 słupach należących do Sztuki Plakatowania. Wkrótce planujemy kolejne odsłony akcji – zdradza Michał Chlebosz z agencji Oxymoron.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się