Głównym elementem kampanii są nośniki OOH (łącznie ponad 50) w kluczowych punktach Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Ponadto w jesiennej kampanii Nice To Fit You po raz kolejny wykorzystuje miejskie autobusy, tym razem także w trzech wspomnianych lokalizacjach. Działania outdoorowe wesprą te w digitalu – w największych portalach horyzontalnych oraz w social mediach.
Koncepcja i strategia kampanii powstały in house, odpowiada za nie Urszula Kupraszewicz, Chief Growth Officer Nice To Fit You.
Zobacz również
– Wiemy jak ważne są dla naszych klientów jakość, smak i możliwość wyboru – to te aspekty najczęściej przekonują ich do naszej marki, dlatego też właśnie je podkreślamy w naszej kampanii – wyjaśnia Urszula Kupraszewicz. Jak dodaje, w kreacjach nie zabrakło nawiązania do obchodzonego w tym roku 10-lecia obecności firmy na rynku.
Zakup nośników ponownie powierzono Streetmedia, zdjęcia do kampanii wykonał znany z modowych sesji fotograf Łukasz Ziętek. Z kolei za działania w kanałach digital, które ruszą w drugiej połowie września, odpowiada Media Republic. Kampanię wspierają działania PR za które odpowiada hagen comm.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce