Nice To Fit You z jesienną kampanią

Wybieram to, co dla mnie najlepsze – pod tym hasłem, nawiązującym do najwyższej jakości, ruszyła jesienna kampania Nice To Fit You. Marka chce w ten sposób ugruntowywać pozycję lidera w kategoriach semi-premium i premium wśród cateringów dietetycznych.
O autorze
1 min czytania 2023-09-13

Głównym elementem kampanii są nośniki OOH (łącznie ponad 50) w kluczowych punktach Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Ponadto w jesiennej kampanii Nice To Fit You po raz kolejny wykorzystuje miejskie autobusy, tym razem także w trzech wspomnianych lokalizacjach. Działania outdoorowe wesprą te w digitalu – w największych portalach horyzontalnych oraz w social mediach.

Koncepcja i strategia kampanii powstały in house, odpowiada za nie Urszula Kupraszewicz, Chief Growth Officer Nice To Fit You.

– Wiemy jak ważne są dla naszych klientów jakość, smak i możliwość wyboru – to te aspekty najczęściej przekonują ich do naszej marki, dlatego też właśnie je podkreślamy w naszej kampanii – wyjaśnia Urszula Kupraszewicz. Jak dodaje, w kreacjach nie zabrakło nawiązania do obchodzonego w tym roku 10-lecia obecności firmy na rynku.

Zakup nośników ponownie powierzono Streetmedia, zdjęcia do kampanii wykonał znany z modowych sesji fotograf Łukasz Ziętek. Z kolei za działania w kanałach digital, które ruszą w drugiej połowie września, odpowiada Media Republic. Kampanię wspierają działania PR za które odpowiada hagen comm.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj