Hasło X edycji kampanii: „Odłóż smartfon i żyj”, nawiązuje bezpośrednio do coraz większej liczby wypadków komunikacyjnych, których przyczyną jest nieodpowiedzialne korzystanie z urządzeń mobilnych w ruchu drogowym. Tę niepokojącą tendencję potwierdzają nie tylko bezpośrednie obserwacje warszawskich motorniczych, ale także coraz większa liczba międzynarodowych badań.
Kampania Bądźmy Razem Bezpieczni stawia sobie za cel zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz ograniczenie zagrożeń życia i zdrowia uczestników ruchu drogowego. Cel ten jest realizowany przez Spółkę oraz naszych Partnerów poprzez liczne działania edukacyjne dla uczniów szkół podstawowych w Warszawie.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
PS ZDM: 10 metrów zachowaj (się)
„Gdzie mam zaparkować, jak wszystko zajęte”, „Tu wszyscy tak parkują”, „Mnie stać na to, żeby sobie tu stać”, „Ja tylko na chwilę” – to tylko wybrane wymówki, które można usłyszeć w spocie kampanii społecznej „10 metrów” Zarządu Dróg Miejskich.