Cztery nowe spoty stworzone przez Wieden + Kennedy w Portland sprawiają, że sportowcy mają jeszcze więcej do zrobienia. Pokonują dłuższe dystanse, przykuwają się kajdankami do szybszych sportowców, czy też wyzwalają alarmy w muzeach. Wszystko po to, by zmusić się do osiągania wyników czy tego chcą, czy nie.
Zobacz również
Choć scenariusze spotów są dziwne, ich humor na tyle zawstydza, że masz ochotę ruszyć się z kanapy, by działać.
Kampania obejmuje Outdoor i reklamę cyfrową. Przypomina ona akty wandalizmu, a tak naprawdę jest ciekawą wariacją na jej temat. Trochę tak, jakby ktoś w biegu wyrysował markerem mantrę „Just Do It”.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Niedawno Nike wypuściło reklamę, która była mieszanką tradycji z nowoczesnością. Spot jest przeróbką jednej z najbardziej rozpoznawalnych piosenek w Rosji, w której marka przełamuje stereotyp mówiący o tym, że dziewczynki są zrobione z plotek, kwiatków i marmolady.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Od niedawna Nike bardzo mocno stawia na aktywizację kobiet i pokazanie, że bez względu na płeć możemy osiągnąć wszystko. Dlatego od stycznia Training Club marki wydał cztery różne reklamy regionalne, które mówią bezpośrednio do kobiet, by te miały siłę zmieniać normy społeczne. Więcej o akcji przeczytacie → tutaj.
źródło: adweek.com