Nie do zapomnienia – startuje nowa kampania Jaguar F-Pace

„Hard to forget” to globalna kampania promująca nowy model Jaguar F-Pace. Do współpracy producent samochodów zaprosił amerykańskiego DJ i producenta muzyki – MK, który razem z Raphaella przygotował utwór „Lies”.
O autorze
1 min czytania 2021-02-03

Do nowej kampanii Jaguar zaprosił artystów i twórców pokazując swoje zaangażowanie we wsparcie branży kreatywnej. W przygotowanych spotach można zobaczyć artystów muzycznych, fotografów, stylistów i przedstawicieli branży rozrywkowej.

Przygotowana przez Dj MK ścieżka dźwiękowa pojawia się we wszystkich spotach reklamowych. Obecność amerykańskiego producenta oznacza także rozpoczęcie stałej współpracy Jaguara z działem Creative 4th Floor firmy Sony Music UK, która ma na celu zaprezentowanie wschodzących talentów branży kreatywnej.

W reklamach pojawiają się także: Mishael Phillip – urodzony w Nigerii fotograf, znana na całym świecie projektantka mody Judy Wu oraz prezenterka telewizyjna Laura Winter.

Wszystkie spoty serii „Hard to forget” wyreżyserował Christopher Morrish we współpracy ze Stink Films. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Spark44.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy Jaguar F-PACE to luksusowy SUV o dynamicznych osiągach, który łączy sportowe prowadzenie i spektakularny wygląd z codzienną praktycznością. Wyróżnia się zaprojektowanym od nowym wnętrzem, najnowszej generacji systemem multimedialny Pivi Pro. Jaguar F-Pace dostępny jest także jako Hybryda Plug-in (PHEV), która pozwala pokonać ponad 50 km na napędzie elektrycznym przy zerowej emisji spalin.

Słuchaj podcastu NowyMarketing