Nie ma jak w sieci – pajączek z głosem Czesława Mozila promuje nową ofertę Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek.
O autorze
1 min czytania 2018-09-05

W rozpoczętej kampanii – wykorzystującej zupełnie nowy format reklamowy – bohater marki, sympatyczny pajączek, głosem Czesława Mozila opowiada o nowej usłudze światłowodowej z dostępem do internetu o prędkości do 900 Mb/s oraz o usługach telewizyjnych m.in. z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów oraz Ligi Europy UEFA.

– Wdrożenie nowego formatu reklamowego wieńczy nowe otwarcie, które dokonuje się po tym, jak pod koniec maja br. Netia weszła w skład Grupy Cyfrowy Polsat – powiedział Andrzej Abramczuk, prezes zarządu, dyrektor generalny Netii.

– Jeszcze silniejszą pozycję Netii na rynku chcemy oprzeć na modernizowanej do standardu światłowodowego, najwyższej jakości sieci oraz sile Grupy Cyfrowy Polsat, m.in. oferując jeszcze bogatszą ofertę programową i wykorzystując dostęp do rozbudowanej sieci sprzedaży – dodał Tomasz Dakowski, dyrektor generalny obszaru B2C w Netii.

Kampania, która obejmuje główne stacje telewizyjne, outdoor, serwisy VOD oraz różnego typu serwisy internetowe, potrwa do początku października br.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Koncepcja kreatywna nowego formatu reklamowego została opracowana i zrealizowana przez Scholz&Friends. Spot wyprodukował dom produkcyjny TFP. Za zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe: Mediacom i Vizeum.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

>>> Pajączek Netii vs. Lucas the Spider – plagiat czy inspiracja? [opinie]

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się