Nie ma lekko? Właśnie Ż jest – przekonuje Żywiec Jasne Lekkie w nowej kampanii

W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej poszukują lżejszych piw, marka Żywiec zaprezentowała swoją najnowszą, przełomową innowację – Żywiec Jasne Lekkie 4,5%. Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy startująca właśnie kampania reklamowa w lekkim, żywieckim stylu.
O autorze
1 min czytania 2021-05-04

Marka Żywiec od lat zachęca Polaków do cieszenia się chwilą i rozbudza w nich apetyt na życie. Także spot promujący nowe piwo – Żywiec Jasne Lekkie – został utrzymany w optymistycznym tonie, wprowadzającym odbiorców w dobry nastrój. Stanowi przewrotny i zabawny komentarz do rzeczywistości, niczym ze świata internetu i popularnych memów.

– Żywiec przekonuje konsumentów, że do życia można podchodzić na lekko, a traktowanie go z pewnym dystansem jest źródłem radości i apetytu na życie. To dlatego spot promujący naszą nowość – Żywiec Jasne Lekkie – stanowi żartobliwy i nieco przewrotny komentarz do otaczającej nas rzeczywistości, a to wszystko z jeszcze większą lekkością i przymrużeniem oka niż w znanych do tej pory reklamach Żywca – mówi Emilia Wróblewska-Hunek, brand manager marki Żywiec.

Nowe spoty można oglądać od 4 maja w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w serwisach VOD. Dodatkowo, zaplanowane zostały działania w internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także kampania OOH w sześciu największych ośrodkach miejskich w Polsce.

Nowy Żywiec Jasne Lekkie to sesyjny, orzeźwiający lager o mniejszej goryczce i niższej zawartości alkoholu (4,5%). Swój złoty, słoneczny kolor oraz przyjemny charakter zawdzięcza specjalnie dobranej kompozycji łagodnych chmieli oraz filtrowaniu na zimno. Żywiec Jasne Lekkie jest dostępny w przezroczystej butelce, podkreślającej jego lekkość i orzeźwiające właściwości oraz w puszce.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Spot wyreżyserował Antoni Nykowski, zdjęcia zrealizował Maciej Ryter, za produkcję odpowiada Opus Film, a postprodukcję – Televisor. Projekt opakowań został przygotowany przez agencję Global Shopper Marketing, odpowiadającą również za działania BTL marki. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing