Technologia iSensoric. Inspirujące możliwości
Piekarniki Siemens iQ700 wyróżniają się na rynku inteligentną technologią iSensoric, dzięki której pieczenie zyskuje zupełnie nową jakość, a użytkownik – więcej wolnego czasu. Jest to możliwe, dzięki przełomowej funkcji varioSpeed skracającej czas gotowania potraw nawet do 50%. To właśnie na niej oparte zostały działania promujące piekarniki Siemens, które potrwają do końca czerwca.
W ramach akcji emitowany będzie spot w dwóch wersjach – 15- i 30-sekundowej. Swoim zasięgiem obejmie ona największe kanały ogólnopolskie i tematyczne. Ponadto, równolegle do kampanii TV prowadzone będą działania z zakresu eCommerce, a na największych portalach ukażą się bannery reklamujące serię Siemens iQ700. Akcję wspierać będzie komunikacja w mediach społecznościowych i PR, a także szeroka kampania prasowa w najpoczytniejszych tytułach wnętrzarskich, kobiecych, lifestyle’owych i podróżniczych. W wybranych punktach sprzedaży widoczne będą także materiały POS w postaci naklejek produktowych na piekarnikach.
Zobacz również
Akcję przygotowali:
Spot TV: BSH Home Appliances GmbH
Kampania on-line: ACR Media House
Kampania prasowa: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o.
mPOS: Tomasz Lechociński TStudio
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]