Do 19 października będzie można zgłaszać swoje portfolio w jednej (lub więcej) z 17 kategorii kreatywnych. Wśród zgłoszonych prac zostanie zaproszonych 150 młodych twórców na indywidualne konsultacje z ekspertami w Centrum Kreatywności. W tym roku konsultacji będzie udzielało około 50 wybitnych praktyków z branży kreatywnej, między innymi dyrektorów kreatywnych agencji, a także szefów studiów graficznych, fotograficznych, postprodukcyjnych, domów produkcyjnych, redaktorów naczelnych pism czy znanych freelancerów.
Uczestnicy będą mogli w ciągu 15 minutowej konsultacji zaprezentować swoje portfolio, skonsultować kierunek rozwoju, a także nawiązać wartościowe kontakty zawodowe. Czego mogą spodziewać się młodzi twórcy? Profesjonalnej informacji zwrotnej dotyczącej projektów, cennych rad, mentoringu, a nawet propozycji współpracy.
Zobacz również
Oliwia Gede-Niewiadomska, dyrektorka kreatywna/artystyczna z magazynu kulturalno-kulinarnego KUKBUK, o swoich doświadczeniach jako ekspert See&Say:
„Do pracy w naszej redakcji szukamy osób autentycznych, z nieszablonowym myśleniem i głową pełną pomysłów. Wielu tych, z którymi współpracujemy w KUKBUK, poznałam przy okazji przeglądów portfolio See&Say. W moich kategoriach (Graphic Design, Ilustracja) prezentowane prace są na bardzo wysokim poziomie, a za nimi stoi człowiek pełen pasji i chęci do działania. See&Say to wspaniała inicjatywa dla tych, którzy dopiero stawiają pierwsze kroki w branży kreatywnej. Daje gwarancję, że będą to kroki w dobrym kierunku!”
W przeglądzie See&Say mogą wziąć udział wszyscy pełnoletni twórcy po wypełnieniu formularza na stronie: seesay.pl . Udział jest bezpłatny.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
„See&Say to nie tylko możliwość spotkania przyszłych pracodawców z twórcami, ale przede wszystkim zastrzyk pozytywnej energii do działania i rozwijania swojego talentu. Namówiliśmy do tych konsultacji wybitnych specjalistów z branży. Warto wykorzystać tę szansę i zaprezentować im swoje portfolio. Szczególnie, że odbywa to się w miłej, niestresującej atmosferze. – powiedział Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny/ współzałożyciel LVOV, pomysłodawca i współtwórca projektu See&Say.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wyróżnione podczas przeglądu prace będzie można obejrzeć na wernisażu w styczniu. Trafią one również do bazy talentów na stronie seesay.pl/wyroznieni i będą promowane w środowisku szeroko rozumianych przemysłów kreatywnych. Najlepsi z najlepszych będą mogli bezpłatnie zgłosić swoje prace do Polskiego Konkursu Reklamy organizowanego przez KTR.
Konsultacje będą udzielane w następujących kategoriach:
- Animacja
- Audio
- Copywriting
- Creative Writing
- Event
- Fotografia
- Gra
- Graphic Design
- Ilustracja
- Instalacja/Videoinstalacja
- Moda
- PR
- Product Design
- Reklama
- Social Media
- Creative Technology
- Video
Organizatorem See&Say jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Klub Twórców Reklamy.
Partnerzy: m.st. Warszawa, Drukomat, Wacom, 180 Heartbeats + JUNG v. MATT, K2, Liquidthread, McCann&MRM, Opus B, Saatchi&Saatchi IS, Walk, EduWeb, Klub Agencji Eventowych, Związek Firm Public Relations, Rent Design
Patroni Medialni: i-D , K Mag, Next Gazeta.pl, Nowy Marketing, PRoto
Patronaty Uczelni: ASP Łódź, ASP Katowice, ASP Wrocław, Akademia Sztuki Szczecin, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych, School of Form, Szkoła Mistrzów Reklamy