TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nieagencja powiększa dział obsługi klienta i sprzedaży

Do Nieagencji dołączyły Karolina Chojnowska i Małgorzata Gruszczyńska. Obie objęły nowo utworzone stanowiska account manager. Chojnowska wcześniej pracowała w LTTM jako client partner, a Gruszczyńska pełniła rolę marketing managera w Estee Lauder.
O autorze
1 min czytania 2020-12-15

Karolina Chojnowska posiada ponad 5-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji działań z obszarów digital i influencer marketingu. W Nieagencji jako account manager odpowiada za prowadzenie projektów digitalowych dla: Fundacji Avalon, Polskiej Izby Ubezpieczeń, Synevo i TU Europa. Bierze również udział w tworzenie ofert dla potencjalnych klientów firmy. Poprzednio pracowała jako client partner w LTTM, gdzie zarządzała rozwojem produktów firmy oraz pracą zespołu, realizującego kampanie w serwisie YouTube.pl m.in. dla: Garnier, Hasbro, PepsiCo czy Spinmaster. Zajmowała się również tworzeniem i ewaluacją strategii marketingowych marek, a także współpracą z topowymi twórcami internetowymi w Polsce oraz za granicą, m.in. w Bułgarii i Rumunii. Wcześniej, przez prawie 2 lata, była związana z TalentMedia. Jako head of sales odpowiadała głównie za realizację strategii sprzedażowej firmy. Największym projektem, przy którym pracowała w firmie był launch automatycznej platformy do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv. W ramach projektu realizowała działania sprzedażowe. Chojnowska angażuje się również w edukację branży, dzieląc się swoją wiedzą podczas konferencji. W roli prelegentki wystąpiła m.in. na Multiscreen Day czy Grand Video Awards.

Małgorzata Gruszczyńska z branżą marketingową jest związana od ponad 7 lat. Na stanowisku account manager w Nieagencji odpowiada za zarządzanie projektami, prowadzonymi m.in. dla: Aviva, Polskiej Izby Ubezpieczeń czy StrategyWise. Jest również zaangażowana w tworzenie ofert dla potencjalnych klientów firmy. Wcześniej pracowała w Estee Lauder jako marketing manager. Była odpowiedzialna za zarządzanie w regionie Europy Centralnej i Północnej markami, takimi jak: Michael Kors, DKNY, Tommy Hilfiger, Ermenegildo Zegna, Lab Series i Bumble and bumble. Zajmowała się między innymi tworzeniem strategii, prowadzeniem kampanii reklamowych i promocyjnych, a także planowaniem oraz zarządzaniem budżetem marketingowym powierzonych marek. Brała też aktywny udział w tworzeniu i realizacji kampanii digital oraz działań PR. Wspierała również dział sprzedaży i special events w prowadzeniu wydarzeń specjalnych oraz akcji promocyjnych w terenie.