Nowa publikacja wydawnictwa Onepress zagościła na księgarnianej półce z kategorią „Wiedza”. Tej z pewnością nie brakuje w książce Grzegorza Miłkowskiego, eksperta content marketingu, CEO i współzałożyciela agencji ContentHouse. Autor, który od kilkunastu lat odpowiada za komunikację wielu czołowych marek na polskim i międzynarodowym rynku, zdradza czytelnikom, jak tworzyć treści wspierające działanie firm – od mikro do tych największych przedsiębiorstw.
Z książki „Niech Cię widzą w sieci!”, czytelnicy dowiedzą się, jak tworzyć strony, które edukują, poprawiają wiarygodność, budują wizerunek ekspercki i pomagają w pozyskiwaniu klientów. Autor zdradza, jak organizować blogi i serwisy firmowe, jak wymyślić i napisać politykę redakcyjną, do kogo kierować treści i jak strukturyzować je. Publikacja jest kompendium wiedzy na temat skutecznych działań content marketingowych z wykorzystaniem mediów własnych.
Zobacz również
Publikacja dostępna jest w formie tradycyjnej, na czytniki e-booków i w formie PDF.
Blog i serwis contentowe krok po kroku
Książka została podzielona na trzy części. Odpowiadają kolejnym etapom tworzenia serwisow i blogów – na podstawie doświadczeń realizacji dla marek takich jak Bosch, Generali Investements, mFinanse, Materasso czy popularnego portalu o mediach społecznościowych SocialPress.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z pierwszej, teoretycznej, czytelnik dowie się, jakimi regułami rządzi się komunikacja content marketingowa bazująca na mediach własnych oraz jak zdefiniować wiadomości-klucze dla swojej marki, na których narzędziach wspierających sprzedaż należy się skupić, a także czym jest i jak określić zwrot z inwestycji w marketingu treści. Część druga prowadzi przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego. Przedstawia wady i zalety własnej domeny i zdradza czym jest hosting. W ostatniej części autor przechodzi do poradnika konkretnych etapów budowy struktury efektywnego serwisu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
O autorze:
Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. Z wykształcenia dziennikarz, który w branży marketingu i technologii działa od kilkunastu lat. Był dziennikarzem mediów branżowych (Marketing przy Kawie) i redaktorem naczelnym portalu interaktywnie.com. Jako PR‐owiec działał dla wielu znanych marek – odpowiadał za wdrażanie ich strategii komunikacyjnych. pomysłodawca i współorganizator dwóch konferencji: Akademii Marketingu w Krakowie oraz Augmented Advertising & Sales w Warszawie. Aktualnie CEO w agencji full service content marketing ContentHouse oraz właściciel i redaktor naczelny portalu socialpress.pl. Założyciel pierwszego polskiego serwisu śledzącego możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w biznesie — AIBusiness.pl.
W ramach działalności pod marką ContentHouse wraz ze swoim zespołem rozwija inne serwisy branżowe, edukujące przedstawicieli biznesu w zakresie efektywnej obecności w cyfrowym świecie: Komerso.pl dla branży e‐commerce, MobileClick na temat praktycznego wykorzystania technologii mobilnych, Marketinglink o skutecznym łączeniu technologii i marketingu, Contentstandard.pl o dobrych standardach w content marketingu. ContentHouse prowadzi też kilkadziesiąt blogów i portali dla dużych i małych firm, które zdecydowały się na komunikację za pomocą mediów własnych, opisaną w wydanej publikacji.