#NIEDAJSIĘOSWOIĆ – CEDC promuje bourbon Wild Turkey 81

Firma CEDC rozpoczyna kampanię marketingu rekomendacji dla kolejnej marki ze swojego portfolio. Współpraca marketera ze Streetcom Polska została poszerzona, dzięki doskonałym wynikom projektu, jaki agencja przeprowadziła w czerwcu tego roku dla marki Metaxa Honey Shot.
O autorze
1 min czytania 2015-09-21

Tym razem Streetcom Polska zrealizuje kampanię dla bourbonu Wild Turkey 81.

Hasłem kampanii jest #NIEDAJSIĘOSWOIĆ. Głównym zadaniem Ambasadorów biorących udział w projekcie, jest wprowadzenie konsumentów do świata marki Wild Turkey, pokazanie jej wartości oraz dziedzictwa. Dodatkowo Eksperci mają za zadanie edukować znajomych na temat różnych możliwości konsumpcji bourbonu. Oprócz budowania trialu marki, Ambasadorzy będą rekomendować i dzielić się swoimi opiniami na jej temat, również w social mediach.

„Działania dla marek alkoholowych z założenia obarczone są wieloma restrykcjami, dodatkowo niejednokrotnie – tak jak w tym przypadku – grupa docelowa marki jest wyjątkowo trudna. I tu pojawia się marketing rekomendacji jako jedno z niewielu narzędzi, dzięki któremu, producenci mocnych alkoholi mogą skutecznie dotrzeć do swoich konsumentów” – mówi Matylda Szymalska, Prezes Streetcom Polska. – „Mamy ogromne doświadczenie w pracy z tego rodzaju produktami, dzięki czemu wiemy jak odpowiednio dobrać Ambasadorów do kampanii oraz jak opracować mechanikę tak, aby wygenerować jak największy zasięg i najlepsze efekty dla marketera.” – dodaje Szymalska.

Za koncepcję oraz realizację kampanii odpowiada w całości agencja Streetcom Polska. Estymowany zasięg kampanii ma wynieść ok. 800 tys.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing