Umowa zakłada umieszczenie funkcjonalnych i opatentowanych nośników reklamowych (designerskich ławek) w obiektach handlowych M1. W pierwszym etapie w obiektach M1 Zabrze, M1 Czeladź i M1 Marki pojawi się łącznie 108 nowych nośników reklamowych. Dotychczas sieć FULCO MEDIA składa się z 398 nośników w 26 obiektach handlowych na terenie całego kraju, w tym sieci TESCO oraz Silesia City Center Katowice.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]