Tak jak w przypadku reklamy display, oprócz danych o liczbie emisji reklam oraz ich wycenie, użytkownicy będą mogli zobaczyć kreacje reklam – w postaci klatek filmowych oraz obejrzeć materiał filmowy, związany z występującą reklamą. „Rynek reklamy video rośnie dwucyfrowo rok do roku i wciąż ma duży potencjał wzrostowy. Rozpoczęliśmy monitoring reklamy video od You Tube, gdyż to najmniej zbadany fragment tego rynku. Nasze plany zakładają poszerzenie oferty video do końca roku” – mówi Adam Rybarczyk z firmy Nielsen.
Nielsen Audience Measurement oraz Pentagon Research współpracują ze sobą od końca 2013 roku i oferują monitoring reklamy internetowej display. Z monitoringu korzystają czołowi wydawcy m.in Agora, O2, WP czy Puls Biznesu.
Zobacz również
Dane są dostarczane codziennie i pozwalają na analizowanie aktywności reklamowej na ponad 300 portalach i witrynach (180.000 stron i podstron internetowych).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]