To kolejne, po rzeczywistym modelowaniu atrybucji, rozwiązanie wprowadzone przez K2 Media nastawione na dokładną analizę danych kampanii i big data.
Dzięki rozwiązaniu, które Nielsen Audience Measurement wprowadził w połowie tego roku w Polsce, możliwe jest porównanie statystyk digitalowych ze wskaźnikami telewizyjnymi. Szczegółowe statystyki kampanii on-line z podziałem na urządzenia pozwalają na porządkowanie danych demograficznych oraz różnicowanie wydawców oraz wyświetlanych kreacji.
Zobacz również
Narzędzie to umożliwia jakościowe i precyzyjne podejście do targetowania i zrozumienia widowni on-line. Jego cykliczna implementacja w prowadzonych kampaniach, zwłaszcza na wysublimowanych grupach docelowych, ułatwia efektywny dobór mediów, które pozwalają w 100% realizować założenia dotarcia określone przez marketerów. W związku z tym DAR stanowi cenne uzupełnienie warsztatu narzędziowego agencji, pozwalając m.in. z jednej strony optymalizować kampanie pod kątem penetracji grup docelowych ergo jakości pozyskiwanego w kampaniach ruchu i gromadzonych tym sposobem danych. Z drugiej zaś strony wprowadzając wspólny mianownik dla pomiaru zasięgu kampanii video jednocześnie emitowanych w TV oraz on-line.
Analiza odbywa się na poziomie realnego użytkownika, a nie cookie, dzięki czemu możliwe jest uniknięcie zjawiska duplikacji zasięgu. Aktualizowane w trybie dziennym statystyki powodują, że DAR może stać się wartościowym narzędziem w rękach planerów. Narzędziem, które pozwoli lepiej poznać odbiorców i zoptymalizować działania mediowe. Jest to kolejne narzędzie w portfolio domu mediowego z grupy K2 wspierające kompetencje z zakresu analizy danych. K2 Media jest jednym z prekursorów zastosowania narzędzia w prowadzonych kampaniach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]