Ściany przejścia podziemnego pod skrzyżowaniem al. Jerozolimskich i ul. Marszałkowskiej zostały oklejone folią lentikularną. Zmieniające się dzięki niej obrazy, prezentują w niekonwencjonalny sposób bogatą ofertę nowo otwartego salonu meblowego.
Metoda druku jaką zastosowaliśmy w tej kampanii pozwala na uzyskiwanie trójwymiarowych czy wręcz animowanych obrazów na płaskiej powierzchni. Atutem jest to, iż do oglądania zachodzących zmian nie potrzeba żadnych dodatkowych akcesoriów. Możliwe jest też uzyskiwanie efektu morfingu, czyli płynnego przejścia jednego obrazu w drugi. Otrzymuje się go dzięki odpowiedniemu zadrukowi folii soczewkowej – komentuje Piotr Gajek, prezes Synergic.
Zobacz również
Technikę druku soczewkowego wykorzystuje się do produkcji kartek pocztowych, okładek książek i czasopism, opakowań, naklejek, podkładek pod myszki komputerowe, puzzli i innych przedmiotów. Do tej pory nie była to technologia powszechnie wykorzystywana w kampaniach reklamowych, dlatego ta realizowana dla marki Agata cieszy się tak dużym zainteresowaniem i skutecznie przyciąga uwagę konsumentów.
Nietypowe reklamy będą eksponowane do końca listopada 2016r. Koncepcję wykorzystania folii soczewkowej oraz kreację przygotował dział marketingu Agata S.A., a za kompleksową realizację kampanii odpowiada spółka Synergic.
By w pełni zobrazować funkcjonowanie reklam z wykorzystaniem druku soczewkowego zachęcamy do obejrzenia filmu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing