Nowe smaki w wielu przypadkach stają się nierozerwalną częścią miejscowej kuchni. Idąc tym tropem, KFC ciekawe obcych kultur kulinarnych i nowych kombinacji smakowych postanowiło pójść za ciosem, serwując swoim gościom wyjątkową moc doznań. Zderzając klasykę panierowanych kurczaków z ciekawymi rozwiązaniami Zachodu, łącząc mocne smaki Ameryki z europejską lekkością.
Jako następstwo swojej decyzji, marka przywraca do swojego menu zeszłoroczną ofertę Original KFC Burgers w jeszcze ciekawszej odsłonie. Powracają dwa Grandery: Bourbon BBQ Grander – łączący chrupkość panierowanego kurczaka z intensywnością sosu BBQ wzbogaconego wyjątkowym smakiem bourbonu oraz Kentucky Gold Grander, zachwycający zderzeniem tego co w KFC niezmienne – panierowanego kurczaka ze starannie dopasowanymi do dania dodatkami, jeszcze bardziej uwydatniającymi smak dania w połączeniu ze specjalnie przygotowanym sosem. A na koniec, wisienka na torcie – ukłon w stronę miłośników Vege: Halloumi Burger, oferujący wyjątkowy smak tradycyjnej kuchni greckiej, reprezentowanej przez grillowany ser Halloumi, w połączeniu ze świeżymi warzywami i wyśmienitym, truflowym finiszem.
Zobacz również
Oferta będzie ważna we wszystkich lokalach przez najbliższe dwa miesiące.
Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.
![Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/perelki-antyperelki-some-142x0-c-default.jpg)
Perełki i antyperełki moderacji w social mediach [OPINIE]