Nietypowa promocja nowego albumu Adele. Tajemnicza „30-stka” pojawiała się na budynkach z całego świata

Nietypowa promocja nowego albumu Adele. Tajemnicza „30-stka” pojawiała się na budynkach z całego świata
Enigmatyczny billboard pojawiał się na światowych zabytkach i architekturze, w tym także w Polsce. Fani artystki zauważyli wielką liczbę na jednym z budynków w centrum Warszawy.
O autorze
1 min czytania 2021-10-07

Paryski Luwr i Wieża Eiffla, Brama Brandenburska, rzymskie Koloseum i londyński Pałac Buckingham, nowojorski Empire State Building, a nawet Chrystus Odkupiciel w Rio de Janeiro – w tym miejscach pojawiła się liczba „30″, której znaczenia początkowo nikt nie znał. Okazuje się jednak, że z tak dużym rozmachem do promocji nowej płyty podeszła wytwórnia zajmująca się produkcją nowej płyty Adele.

Odbiorcy szybko domyślili się, że tajemnicze billboardy odwołują się do nowego materiału znanej artystki – znakiem rozpoznawczym miał być krój pisma, który pojawił się na wcześniejszym albumie Adele o nazwie „21”. Nowa płyta „30″ kontynuuje tradycję lakonicznych tytułów-liczb i przy okazji nawiązuje do tego, że materiał miał pierwotnie ujrzeć światło dzienne w 30. roku życia artystki. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kiedy pojawi się na rynku nowa płyta Adele? Wokalistka na razie milczy na temat nowego albumu, ale coraz głośniej mówi się o tym, że materiał może ukazać się już w listopadzie tego roku.