Paryski Luwr i Wieża Eiffla, Brama Brandenburska, rzymskie Koloseum i londyński Pałac Buckingham, nowojorski Empire State Building, a nawet Chrystus Odkupiciel w Rio de Janeiro – w tym miejscach pojawiła się liczba „30″, której znaczenia początkowo nikt nie znał. Okazuje się jednak, że z tak dużym rozmachem do promocji nowej płyty podeszła wytwórnia zajmująca się produkcją nowej płyty Adele.
Zobacz również
Odbiorcy szybko domyślili się, że tajemnicze billboardy odwołują się do nowego materiału znanej artystki – znakiem rozpoznawczym miał być krój pisma, który pojawił się na wcześniejszym albumie Adele o nazwie „21”. Nowa płyta „30″ kontynuuje tradycję lakonicznych tytułów-liczb i przy okazji nawiązuje do tego, że materiał miał pierwotnie ujrzeć światło dzienne w 30. roku życia artystki.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kiedy pojawi się na rynku nowa płyta Adele? Wokalistka na razie milczy na temat nowego albumu, ale coraz głośniej mówi się o tym, że materiał może ukazać się już w listopadzie tego roku.