Marki Crocs i KFC przygotowały nie lada gratkę dla fanów wygodnego obuwia i niezdrowego jedzenia ;). W ramach nietypowej współpracy brandy stworzyły buty-chodaki, na których znalazła się grafika przedstawiająca słynne skrzydełka kurczaka sieci fast foodowej. Jakby tego było mało, na przodzie obuwia doczepiono zawieszki marki Jibbitz, które przypominają udka kurczaka.
Premiera niekonwencjonalnych butów odbyła się podczas niedawnego nowojorskiego tygodnia mody. „Twarzą” chodaków KFC x Crocs została koreańska artystka i modelka MLMA.
Zobacz również
W ramach współpracy obu marek powstanie jeszcze jeden model butów, który będzie miał swoją premierę już na wiosnę.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Co można zrobić z pustym już opakowaniem po skrzydełkach? KFC przekonuje, że wcale nie wyrzucić. Teraz można je wykorzystać jako kapelusz na głowę.