Nietypowa współpraca marki Crocs i KFC – powstały buty z motywem słynnych skrzydełek kurczaka

Nietypowa współpraca marki Crocs i KFC – powstały buty z motywem słynnych skrzydełek kurczaka
W ramach współpracy sieci fast foodowej KFC z marką Crocs powstały nietypowe buty, które zdobi motyw słynnych skrzydełek kurczaka od Colonela Sandersa. Premiera obuwia odbyła się podczas nowojorskiego tygodnia mody.
O autorze
1 min czytania 2020-02-14

Marki Crocs i KFC przygotowały nie lada gratkę dla fanów wygodnego obuwia i niezdrowego jedzenia ;). W ramach nietypowej współpracy brandy stworzyły buty-chodaki, na których znalazła się grafika przedstawiająca słynne skrzydełka kurczaka sieci fast foodowej. Jakby tego było mało, na przodzie obuwia doczepiono zawieszki marki Jibbitz, które przypominają udka kurczaka.

Premiera niekonwencjonalnych butów odbyła się podczas niedawnego nowojorskiego tygodnia mody. „Twarzą” chodaków KFC x Crocs została koreańska artystka i modelka MLMA. 

W ramach współpracy obu marek powstanie jeszcze jeden model butów, który będzie miał swoją premierę już na wiosnę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co można zrobić z pustym już opakowaniem po skrzydełkach? KFC przekonuje, że wcale nie wyrzucić. Teraz można je wykorzystać jako kapelusz na głowę.