– Zaproponowaliśmy Unidevelopment S.A. rozwiązanie, które jest funkcjonalne i atrakcyjne, jednocześnie angażuje przechodniów – mówi Andrzej Maszewski, zarządzający projektami SYNC w Jet Line. – Deweloperzy wkładają dużo wysiłku, aby zachęcić potencjalnych nabywców mieszkań, ale raczej nie w miejscu powstającej inwestycji, w którym najważniejsze jest bezpieczeństwo i sprawna organizacja. Rozumiemy potrzebę bezpieczeństwa, ale wychodzimy z założenia, że elementy funkcjonalne mogą być również pomysłowe i estetyczne. Dlaczego ogrodzenie zabezpieczające inwestycję nie może być właśnie takie? Dlatego ucieszyła nas otwartość Unidevelopment S.A. na niestandardowe formy marketingu.
Przy inwestycji na warszawskim Targówku, pojawiły się dwie tablice o wymiarach 4 x 2,5 m każda. Na jednej został zaprezentowany motyw ściekających kolorowych farb, hasło i różnobarwne lornetki. Za każdą lornetką jest wizualizacja osiedla Gama – tym samym można zajrzeć w przyszłość na powstające osiedle. Lornetki są na różnej wysokości po to, aby osiedle mogli zobaczyć i najmłodsi mieszkańcy, i ich rodzice czy dziadkowie. Druga tablica jest pomalowana farbą kredową i zaprasza do uzupełnienia własnej opinii na temat hasła „Wygoda ma znaczenie”. Każdy może dokończyć zdanie „Wygoda to…” Za realizację warszawskiej Happy Wall: pomysł na tę formę komunikacji, projekt parkanu i jego realizację, odpowiadali Gosia Kaptur i Andrzej Maszewski z SYNC w ścisłej współpracy z działem marketingu Unidevelopment S.A. Ogrodzenie mieści się przy nowej inwestycji przy ulicy Kondratowicza w Warszawie i będzie funkcjonowało w przestrzeni przez cały czas trwania inwestycji.