Nigdy nie jeżdżę po alkoholu! – podsumowanie dwóch edycji akcji

Za nami dwie edycje kampanii społecznej, którą dla Kompanii Piwowarskiej przeprowadził zespół Opus B. Do akcji zaangażowano Andrzeja Milewskiego, autora popularnego fanpage’a Andrzej Rysuje.
O autorze
0 min czytania 2022-01-05

W ostatnich dwóch latach, Kompania Piwowarska w swoich social mediach przeprowadziła akcję edukacyjną, promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu.

Absurdalny humor Andrzeja Rysuje rozprawił się z mitami i wymówkami dotyczącymi prowadzenia samochodu po spożyciu alkoholu, a charakterystyczna kreska rysownika i unikalne mentorstwa pozwoliły nam na dotarcie do naprawdę szerokiego grona kierowców:

  • 2020 rok: zasięg: 2 841 682, zaangażowanie: 954 931
  • 2021 rok: zasięg: 3 643 826, zaangażowanie: 1 438 178

Zobacz nasze case study:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj