Z nowopowstałym zespole inżynierów, Centrum Technologiczne realizuje kluczowe projekty w obszarach związanych ze strumieniowym przesyłaniem danych (Global Architecture & Platforms), ich przetwarzaniem i analizą (Enterprise Data & Analytics) oraz innowacji technologicznych, które w przyszłości będzie wdrażać w sklepach stacjonarnych. W przyszłości centrum będzie rozszerzało swoją działalność o nowe obszary takie jak sztuczna inteligencja (AI) i aplikacje mobilne.
Nowa inwestycja Nike znajduje się w strategicznej lokalizacji, blisko Morza Bałtyckiego w biurowcu Olivia Star. Gdańsk jest idealną lokalizacją na inwestycje technologiczne, ponieważ posiada dwa uniwersytety badawcze, tętniącą życiem społeczność start-upów i liczne grono pasjonatów sportu i technologii.
Zobacz również
Centrum Technologiczne Nike w Polsce jest realizacją naszego planu cyfrowej transformacji. Naszym celem jest jeszcze lepsze wsparcie sportowców. Cieszę się, że nasz zaangażowany zespół tworzy nową generację międzynarodowych rozwiązań, produktów i usług, z których będą korzystać miliony ludzi na całym świecie podkreśla Ratnakar Lavu, global chief digital information officer w Nike
Centrum Technologiczne Nike w pełni odzwierciedla kluczowe dla marki wartości. Promuje współpracę i innowacje, wspiera różnorodność stylów pracy i zapewnia równy dostęp do najlepszego środowiska pracy, przestrzeni i usług dla wszystkich pracowników.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Centrum Technologiczne Nike bardzo dynamicznie rozwija się i planuje zatrudnić w najbliższych miesiącach ponad 100 pracowników. Oferty można śledzić pod linkiem: jobs.nike.com/technology.
Słuchaj podcastu NowyMarketing