TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nike prezentuje nową aplikację futbolową

Nike Football zdominowało internet zarówno przed, jak i w czasie turnieju w Brazylii. Teraz, gdy kibice kierują swą uwagę na rozpoczynający się sezon ligowy, Nike Football prezentuje nową aplikację mobilną.
O autorze
1 min czytania 2014-07-11

Aplikacja Nike Football umożliwia graczom umawianie się na mecze, komunikowanie się ze znajomymi i kolegami z drużyny oraz natychmiastowy dostęp do ekskluzywnych produktów Nike. Aplikacja to również drzwi do profesjonalnych treningów w Nike Academy – profesjonalnej szkole piłkarskiej dla młodych adeptów futbolu, zlokalizowanej w angielskim St. George’s Park National Football Centre. Treningi w tym ośrodku to pierwszy krok w drodze do profesjonalnej kariery w najlepszych klubach na świecie.

– Dzięki tej aplikacji świat Nike Football znajdzie się w twojej kieszeni. Umożliwia ona wszystkim członkom społeczności Nike Football dostęp do najnowszych produktów czy informacjach o wydarzeniach tematycznych. Aplikacja będzie również źródłem informacji o zasadach eliminacji do Nike Academy i rozpoczęcia drogi na sam szczyt. Właśnie od udziału w Nike Academy rozpoczęły się kariery takich graczy, jak Tom Rogic (Australia), Abdul Waris czy David Accam (obydwaj zawodnicy pochodzą z Ghany) – mówi Davide Grasso, Chief Marketing Officer Nike.

Aplikacja wyposażona jest w chat z systemem własnych emotikonów, dzięki któremu koledzy z szatni mogą pozostawać w stałym kontakcie, nawet po zakończeniu treningu. W najbliższym czasie funkcjonalność aplikacji zostanie rozszerzona o geolokalizację, umożliwiającą oznaczanie ulubionych boisk lub miejsc spotkań członków swojej drużyny na całym świecie.

Dodatkowo, poprzez opcję „Czatuj” zawodnicy mogą tworzyć małe grupy, łączące przyjaciół i kolegów z zespołu. Z kolei, dzięki wykorzystaniu funkcji „Graj”, członkowie danej społeczności mogą ustalać czas i miejsce meczu oraz sprawdzać, kto weźmie w nim udział. Rozwiązanie to sprawia, że gracze już nigdy nie przegapią szansy udziału w pojedynku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Społeczność każdego uczestnika rozszerza się automatycznie po dodaniu nowych graczy z danego obszaru. Umożliwia to odnajdywanie większej liczby miejsc gdzie są rozgrywane mecze oraz pozwala na grę przeciw nowym rywalom. To wyjątkowy sposób, aby grać częściej i doskonalić swoje umiejętności piłkarskie – dodaje Grasso. – Aplikacja Nike Football pozwala użytkownikom przeniknąć w kuluary Nike i jego gwiazd. Aplikacja gwarantuje dostęp do wysokiej jakości treści, limitowanych wersji produktów oraz informacji o wyjątkowych wydarzeniach, jeszcze zanim pojawią się one w innych kanałach digitalowych Nike.

Aplikacja Nike Football dostępna jest od 10 lipca na platformach iOS i Android w różnych wersjach językowych, w tym również w języku polskim.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się