Podkreślił wartości, takie jak odwaga, wiara we własne możliwości, determinacja oraz praca zespołowa. Filmy łącznie osiągnęły ponad 340 milionów odsłon w Internecie i na kanałach społecznościowych.
Spoty należały do jednych z najczęściej oglądanych spośród wszystkich filmów przygotowanych z okazji letnich rozgrywek sportowych. Według badań Visible Measures, odcinek Unlimited Youabsolutnie zdeklasował w tym zakresie konkurencję – do 14 sierpnia obejrzało go 112 154 812 osób.
Zobacz również
W ramach serii pojawiło się sześć odcinków, prezentujących zarówno elitę sportowców, jak i amatorów, którzy mierzą się z własnymi ograniczeniami. Kampanię zainaugurował Unlimited Future, pokazujący, że nawet znani dziś sportowcy zaczynali swoją karierę jako dzieci. Następnie pojawiły się Unlimited You – zachęcający do podejmowania sportowych wyzwań, Unlimited Courage z udziałem pierwszego transseksualnego zawodnika Chrisa Mosiera, Unlimited Together z wyjątkową muzyką Chance the Rapper, Unlimited Youth – opowiadający historię
„Żelaznej Zakonnicy” Madonny Buder oraz Unlimited Will, w którym wystąpił niepełnosprawny sportowiec Kyle Maynard.
Zakończenie tegorocznej sportowej rywalizacji firma uhonorowała dodatkowym spotem – Unlimited Pursuit z udziałem inspirujących sportsmenek. Wystąpiły w nim: tenisistka Serena Williams, paraolimpijka Scout Bassett, gimnastyczki Simone Biles i Gabby Douglas, koszykarka Elena Delle Donne, piłkarka Alex Morgan oraz lekkoatletki: Allyson Felix, Dafne Schippers, Shelly-Ann Fraser-Pryce, English Gardner.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing