Pierwszym spotem w kampanii jest „Unlimited Future”. Przedstawia on aktora Bobby’ego Cannavale wygłaszającego przemówienie motywacyjne skierowane do niemowląt, które w przyszłości zostaną znanymi sportowcami, m.in. Serena Williams, LeBron James czy Neymar Jr.
W drugim spocie „Unlimited You” pokazani są zarówno znani sportowcy, jak i amatorzy, którzy trenując, pokonują własne słabości i dla których nie ma granic nie do przekroczenia.
Zobacz również
W trzecim klipie „Unlimited courage” Nike namawia nas do odwagi i nie poddawania się. Jako przykład marka podaje Chrisa Mosiera, który dzięki swojej determinacji stał się pierwszym oficjalnym transseksualnym sportowcem w reprezentacji narodowej USA.
W kolejnym video „Unlimited Together” Nike podkreśla, jak istotna jest praca zespołowa w drużynie i ile może ona osiągnąć wspólnymi siłami.
Piąty spot „Unlimited Youth” przedstawia historię Madonny Buder, siostry zakonnej, która w wieku 65 lat ukończyła triathlon, a 10 lat później została najstarszą kobietą biorącą udział w ekstremalnych zmaganiach sportowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Szósta produkcja „Unlimited Will” stworzona w ramach kampanii opowiada o zmaganiach Kyle’a Maynarda, niezwykłego sportowca, który urodził się z brakiem czterech kończyn. Mimo to, nie poddaje się on i z wielką determinacją pokonuje każde wyzwanie na swojej drodze. Wśród jego osiągnięć można wymienić chociażby zdobycie szczytu Kilimanjaro bez używania protez.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W siódmym video „Unlimited Pursuit” ukazane są treningi znanych sportsmenek, m.in. Sereny Williams, Scout Bassett, Simone Biles czy Gabby Douglas, podczas których dają one z siebie wszystko i pokonują swoje ograniczenia.
Ostatni spot prezentuje historię Sereny Williams w postaci haseł, które odnoszą się do istotnych momentów w życiu tenisistki.
Za realizację kampanii odpowiada agencja Wieden + Kennedy.