Model Nike Huarache trafił na rynek w 1991 roku. Po kilkunastu latach obuwie zostało udoskonalone i wprowadzone w odświeżonej wersji w formie Adapt BB. Buty te wyposażone były w system samowiązania i łączyły się z iPhonem, co pozwalało na zdalne konfigurowanie systemu wiązań FitAdapt do preferencji danego właściciela.
Teraz marka Nike wprowadza nowe Huarache, lecz w nieco bogatszej wersji. Oprócz samowiązania i rozwiązywania sznurowadeł, model ten bowiem pozwala na bardziej osobiste preferencje w różnych środowiskach i sytuacjach. Oznacza to, że Adapt Huarache posiadają różne ustawienia dla optymalnego dopasowania obuwia do różnych kształtów stóp i aktywności m.in. za pomocą określonej diody LED na podeszwie.
Zobacz również
Buty połączone są także ze specjalną aplikacją, sterowaną przez przez Apple Watch i Siri, która pozwala na dokładne dopasowanie obuwia.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Na tę chwilę nieznana jest cena obuwia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W listopadzie 2018 roku w Nowym Jorku otwarto House of Innovation 000 – niezwykły sklep Nike, w którym modele butów na półkach są na bieżąco aktualizowane na podstawie danych o zapotrzebowaniu na konkretne modele i o aktualnych trendach sprzedaży. Co więcej, dzięki specjalnej aplikacji za wszystko zapłacimy tam jednym kliknięciem na smartfonie.
PS2
Już teraz nie trzeba wychodzić kilka razy z przymierzalni po inny rozmiar ubrania czy pasujący dodatek. W salonie Nike w Galerii Wroclavia możemy znaleźć interaktywne lustro, które pozwala wchodzić w interakcje z klientami.