Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nishka, Paulina Mikuła, Busem przez Świat, Typowa K oraz Jola Szymańska przekonują pokolenie Z, że studia mają sens

Piątka znanych influencerów Nishka, Paulina Mikuła z Mówiąc inaczej, Karol Lewandowski z Busem przez Świat, Typowa K oraz Jola Szymańska w kampanii Wyższych Szkół Bankowych chcą udowodnić młodym ludziom, że dobrym startem w przyszłość są studia.
O autorze
2 min czytania 2020-07-16

Pokolenie Z, młodzi, aktywni, wychowani w świecie nowoczesnych technologii, otwarci na świat i nowinki, ale dłużej niż pozostałe pokolenia układają swoją przyszłość, bo szukają własnej ścieżki. Wyższe Szkoły Bankowe wspólnie z twórcami internetowymi pomogą im dokonać wyboru, stworzyć ich własną indywidualną legendę, dadzą im czas i przestrzeń do podjęcia ważnych decyzji.

O tym, że studia to dobry początek własnej drogi, przekonują w spocie promującym kampanię Natalia Tur, Karol Lewandowski i Paulina Mikuła. Odpowiadają na pytanie, co w życiu ma sens na podstawie swoich doświadczeń i obserwacji. Wiedzą, że za horyzontem jest świat, który warto odkryć i zachęcają do tego młodych ludzi.

– Wykorzystując historie i doświadczenia pięciu influencerów, chcemy przekonać młode pokolenie, że studia mają sens. Nie tylko dlatego, że wprowadzają ich w nowy świat wiedzy i przygotowują do zawodu, ale też dlatego, że uczą życia, samodzielności, pomagają nawiązywać nowe kontakty i przyjaźnie na całe życie. Pomagają w zdobyciu pierwszej pracy i przygotowują do życia na własny rachunek. Studia są dobrym startem w przyszłość, dlatego chcemy, żeby influencerzy – osoby, które są autorytetem dla wielu młodych ludzi – opowiedzieli, co konkretnie dały im studia i jak to wpłynęło na ich dalsze życie – mówi Anna Czarkowska, dyrektor działu marketingu w Wyższych Szkołach Bankowych.

W jaki sposób udowodnić, że studia mają sens?

Pięciu znanych twórców internetowych opowie historie oparte na własnych doświadczeniach, zarówno poprzez swoje kanały społecznościowe, jak i stronę www.studiatomasens.pl. Maturzyści, oprócz poznania studenckich historii bohaterów kampanii, będą mieli okazję porozmawiać z nimi na żywo na czacie. Jeżeli podejmą decyzję związana z rozpoczęciem studiów, zyskają możliwość skorzystania z wiedzy doradców zawodowych oraz wykładowców WSB, kontaktując się z nimi za pośrednictwem Messengera.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Letnia Szkoła WSB

Same historie i rozmowy to dla niektórych, może być wciąż za mało, dlatego wspólnie ze studentami, wykładowcami oraz zaproszonymi do współpracy influencerami powstała Letnia Szkoła WSB, w formie online. Tam zainteresowany studiami młody człowiek będzie mógł obejrzeć webinary, podczas których dowie się: jak dzięki studiom nie chodzić do pracy?, jak zamienić pasję w pracę?, jak pogodzić naukę z życiem?, co zrobić, by studia stały się przygodą życia? oraz czego „niespodziewanego” mogą nauczyć studia. Dodatkowo będą mieli możliwość dołączenia do dedykowanej grupy na Facebooku, gdzie zapoznają się z działalnością samorządów studenckich, kół naukowych oraz będą mogli uczestniczyć w dyskusji z obecnymi studentami Wyższych Szkół Bankowych.

Kampania „Studia. To ma sens” potrwa do końca sierpnia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się