Nowością na wszystkich tych imprezach będzie obecność Heinekena 3, nowego niskoalkoholowego wariantu marki.
Dla miłośników muzyki nie ma większej atrakcji niż koncerty, na których można na żywo doświadczać występów ulubionych artystów i dzielić się wrażeniami z resztą publiczności. Na takich imprezach warto cieszyć się każdą chwilą. Z myślą o widzach, którzy chcą w pełni oddawać muzycznym doznaniom i dłużej zachować dobrą formę, Heineken wprowadza na festiwale swój nowy wariant – Heineken 3. To piwo o obniżonej zawartości alkoholu (3,3 proc.), dzięki czemu będzie je można spożywać nie tylko w wyznaczonych strefach gastronomicznych, ale także bliżej wydarzeń na scenie.
Zobacz również
– Niższa zawartość alkoholu sprawia, że Heineken 3 idealnie sprawdzi się jako orzeźwienie na plenerowych imprezach w gorące, letnie dni. Fani najlepszych muzycznych doznań na najlepszych festiwalach w Polsce, będą mogli w pełni cieszyć się występami artystów, zachowując dobrą formę i świeży umysł na kolejne koncertowe atrakcje – od teraz bez konieczności wychodzenia do strefy gastronomicznej – mówi Marcin Filipiak, Senior Brand Manager marki Heineken w Polsce. Podczas wszystkich trzech festiwali Heineken 3 będzie sprzedawany w specjalnie oznakowanych kubkach, czym odróżni od klasycznego lagera dostępnego tylko w strefach gastronomicznych.
Obecność wariantu niskoalkoholowego na festiwalach wpisuje się w nowe trendy wśród młodych. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Canvas8 odpowiedzialna konsumpcja staje się wśród nich coraz modniejsza. Aż 75 proc. osób w wieku 21-35 lat podczas imprez ogranicza spożycie alkoholu, aby świetnie bawić się aż do samego końca*.
Na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji działa też Heineken. Hasło „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny” („Enjoy Responsibly”) jest obecne na Open’er Festival od 2007 roku. Podczas poprzednich edycji marka prowadziła działania edukacyjne i wspierała szereg rozwiązań wspomagających odpowiedzialne zachowania podczas imprez. Także w tym roku na trzech największych polskich festiwalach Heineken będzie przypominał o rozważnym spożywaniu piwa, a wszyscy barmani zostaną przeszkoleni z zakresu odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Muzyczne lato z Heinekenem 3 rozpocznie Orange Warsaw Festival (2-3 czerwca), drugim przystankiem będzie Open’er Festival w Gdyni (28.06-01.07), a trzecim Kraków Live Festival (18-19.08).
Słuchaj podcastu NowyMarketing