Mamy uwielbiają dawać rady, ale dzieci nie zawsze ich słuchają. Dopiero z czasem uświadamiają sobie, jak wiele z nich było trafnych. Po wielu miesiącach lub nawet latach dociera do nich, że #MamaMiałaRację.
Kilka słów z ust mamy nie raz wystarczyło, by nam pomóc. NIVEA wraz ze swoimi konsumentkami z całego świata dostrzegła, że mamy prawie zawsze mają rację – z pokolenia na pokolenie ich rady stają się coraz bardziej trafne i pomocne. To one były inspiracją globalnej kampanii #MomWasRight.
Zobacz również
W polskiej odsłonie tej akcji #MamaMiałaRację, poznaliśmy czasem wzruszające, czasem zabawne, ale zawsze prawdziwe historie Polek. Każda z nich mogła zgłosić się do specjalnego filmu, który pokazuje najpiękniejsze wspomnienia kobiet z naszego kraju. Podczas castingu wybrano 14 dziewczyn, które stanęły przed kamerą – 5 historii przeszło do finalnego montażu.
2 zostały wykorzystane w globalnej akcji.
Oprócz tego, każda z Polek może podzielić się radą swojej mamy i poznać opowieści kobiet z całego świata. Na specjalnie przygotowanej stronie NIVEA chce wspólnymi siłami stworzyć Księgę Mądrości Mam, która zostanie wydana po Dniu Matki – by przekazać najcenniejsze rady innym i by już nigdy ich nie zapomnieć.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za organizację akcji #MamaMiałaRację odpowiada agencja GoldenSubmarine, która we współpracy z The Polaks zrealizowała filmy będące częścią globalnej kampanii, a także dodatkowo przygotowała casting, landing page oraz formaty reklamowe. Akcję wspierają także blogerki Style Digger, Fashionelka, Żudit, Bakusiowo, Pamiętnik Mamy oraz Paula Jagodzińska, które zdradzą w jakich sytuacjach ich #MamaMiałaRację. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC Poland.
Słuchaj podcastu NowyMarketing