TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

NIVEA wystartowała z loterią „Kto kibicuje, ten wygrywa”

Ruszyła ogólnopolska loteria NIVEA MEN, w której do wygrania jest ponad 4000 nagród. Rozpoczęła się 03.11 i potrwa do 31.12.2022 roku. Za kompleksową organizację odpowiada agencja NAV agency.
O autorze
0 min czytania 2022-11-10

Loteria „Kto kibicuje, ten wygrywa” – zasady i nagrody

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolny produkt NIVEA MEN i zarejestrować paragon na stronie www.niveamen.pl. Do wygrania jest ponad 4000 nagród, a wśród nich 16 zestawów Sony PlayStation 5 z dwoma kontrolerami DualSense i trzema grami, które można wygrać w losowaniach tygodniowych oraz 30 słuchawek dousznych Sony, 120 piłek Real Madryt, 1000 zestawów kosmetyków NIVEA MEN i 3000 kart podarunkowych na allegro.pl w losowaniach natychmiastowych.

Szeroka komunikacja loterii NIVEA MEN

Loteria NIVEA będzie szeroko komunikowana w digitalu, reklamie TV oraz na POSM w punktach sprzedaży na terenie całej Polski. Za opracowanie koncepcji kreatywnej, kreację KV i POSM, obsługę oraz organizację prawną loterii odpowiada agencja NAV agency we współpracy z Golden Submarine oraz Publicis One Touch.