– Z powodu ograniczeń, z jakimi mamy aktualnie do czynienia, nie ma możliwości typowego świętowania urodzin. W pełni popieramy zalecenia mające na celu dbanie o nasze bezpieczeństwo, ale jednocześnie nie moglibyśmy zrezygnować z celebrowania tak wyjątkowego wydarzenia – stąd też pomysł na stworzenie imprezy urodzinowej na FB, czyli największą w Polsce domówkę online – mówi Maciej Twardowski, executive creative director Ogilvy.
– Urodziny nju mobile były bezprecedensową okazją do tego, żeby po raz pierwszy porozmawiać na żywo z bohaterem marki. Wydarzenie live w mediach społecznościowych daje szansę na realne doświadczenie marki, ale także na odrobinę rozrywki, która również jest potrzebna w tym trudnym czasie – mówi Szymon Biela, dyrektor komunikacji marketingowej Orange.
Zobacz również
Live nju mobile został przygotowany w oparciu o technologię umożliwiającą nałożenie animacji bohatera marki na postać lektora, który użycza mu głosu od początku istnienia marki.
Dzięki temu rozwiązaniu fani mogli nie tylko usłyszeć charakterystyczny głos odpowiadający na ich pytania, ale także zaobserwować zmiany w mimice i ekspresji bohatera marki, który jak na gospodarza imprezy przystało, zapraszał do wspólnej zabawy. Ta forma kontaktu spotkała się z ogromnym entuzjazmem zgromadzonych fanów.
– Wydarzenie mocno zaangażowało fanów i wzbudziło ich pozytywne reakcje, co utwierdza nas w przekonaniu, że szukanie innowacyjnych sposobów kontaktu z użytkownikami, odpowiadających na aktualne realia, jest słuszną strategią – dodaje Szymon Biela.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za organizację eventu zarówno od strony kreatywnej, jak i produkcyjnej odpowiadało Ogilvy. Agencja zajmuje się strategią i komunikacją marki nju mobile nieprzerwanie od 2013 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing