Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na GrafConf 2025 [KONKURS]

Jedno z najważniejszych wydarzeń dla branży kreatywnej w Polsce, powraca z szóstą edycją. Sprawdź, jak zdobyć wejściówkę.

SPRAWDZAM

#NMInsights „2025 Hunting Industry Insights”: jakie marki wybierają współcześni myśliwi [RAPORT]

raport hunting industry insights
Agencja Untamed opublikowała wyniki badania „2025 Hunting Industry Insights”, które pokazuje, co motywuje współczesnych myśliwych oraz jak marki mogą ich do siebie przekonać.
O autorze
1 min czytania 2025-08-22

Co motywuje współczesnych myśliwych podczas zakupów? Jak marki mogą zdobyć ich zaufanie? Między innymi na te pytania odpowiada raport agencji Untamed „2025 Hunting Industry Insights”. To analiza wartości, zwyczajów i motywacji amerykańskich myśliwych.

Badanie przeprowadzono wśród 300 zapalonych myśliwych ze Stanów Zjednoczonych.

Pełny raport:

Najważniejsze wnioski

Wyniki badanie jednoznaczne pokazują, że łowcy są coraz bardziej świadomi technologii, ale nadal w ich życiu najważniejsza jest tradycja. Co za tym idzie, chcą wydajności, ale nie kosztem zasad, których od lat się trzymają. Zapłacą więcej za sprzęt, ale taki, który oddaje hołd dziedzictwu.

– Zwycięskie marki będą łączyć tradycję z technologią, a nie zmuszać myśliwych do wyboru – mówi Scott Brandon, dyrektor generalny Untamed.

  • 88% ankietowanych zapłaciłoby więcej markom, które szanują tradycję.

  • 47% respondentów najbardziej ufa influencerom określanym jako „codzienni łowcy”.
  • 59% używa sprzętu high-tech, ale połowa z nich nadal wybiera analogowe rozwiązania.

  • YouTube dominuje w procesie decyzyjnym podczas dokonywania zakupów.

  • Dla 67% jakość/trwałość produktów są ważniejsze niż cena.

PS #NMInsights: OC&C: W 2029 roku co trzecie kupowane w Polsce ubranie będzie pochodzić z drugiej ręki [RAPORT]