Mamy nadzieję, że zgromadzone na NM Insights materiały zainspirują Cię do wdrożenia skutecznych działań biznesowych i strategii marketingowych.
Co znajdziesz na #NMInsights?
W Czytelni przeczytasz m.in. o cyfrowym paszporcie produktu, mikromomentach, rosnącej potrzebie cyfrowego detoksu, zmianach w świecie influencer marketingu, męskości i srebrnej epoce.
Zobacz również
Wskazówkami podzielili się m.in.: Karolina Kornacka – head of content and social media w Altavia Kamikaze + K2, Dominik Siadak – chief strategy officer, partner w ASAP&ASAP, Martyna Groll – Head of Beauty & Fashion Team w GetHero, Robert Sosnowski – CVO w REAChaBLOGGER, strateżka Joanna Burdek, psycholog Anna Tomaszewicz, Marcin Łukasik – twórca PLAC Studio, Rafał Drzewiecki – Country Manager TikToka na Europę Centralną, Radek Kaczmarek – założyciel Melting Pot i startupu InGloria, Michał Lutostański – dyrektor biznesowy ds. strategii w Kantar Polska, Krzysztof Najder – współzałożyciel agencji marketingowej Stratosfera, Krzysztof Ziewiec – dyrektor marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze BLIK-a, Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk – radca prawny i współwłaścicielka kancelarii MyLo, Aleksandra Burda-Kiryłło – adwokat, członek zespołu prawa własności intelektualnej i TMT kancelarii WKB Lawyers, Ewa Jaroszyńska-Kozłowska – radca prawny, zarządza praktyką prawa własności przemysłowej w kancelarii WKB Lawyers, Magdalena Zielińska-Kuć – adwokat, członek zespołu prawa własności intelektualnej & TMT i Life Sciences, Milena Balcerzak – radczyni prawna współpracująca z kancelarią Lawmore, Alicja Rytel – radca prawny w Patpol Legal oraz Bartosz Gajek – adwokat w Gajek Partnerzy Adwokaci i Radcowie Prawni.
W Niezbędniku znajdziesz praktyczne poradniki przygotowane przez ekspertów:
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- Marketing mikromomentów A.D. 2024 | Iwona Polak, Head of Marketing w NapoleonCat,
- Nic nowego? Fix the basics first | Justyna Pliś Head of Marketing w AtomStore,
- Proof of play w praktyce kampanii digital OOH oraz Kto dokładnie widzi spoty na mieście, czyli jak sprawdzisz wiek i płeć widzów swojej kampanii digital OOH | Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji w Jet Line,
- Rozszerzona rzeczywistość (AR) – katalizator przyszłości | Michał Głowala, Head of Innovation w agencji DDB Warszawa,
- Efekt kontekstu w erze post-cookie | Paweł Sypczuk, CEO Audience Media Group,
- Body leasing, czyli jak pozyskać najlepsze talenty w digital marketingu | wywiad z Magdaleną Radecką, Project Managerem w BIDads.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Insights to zbiór wyselekcjonowanych materiałów publikowanych w serwisie NowyMarketing. Znajdziesz tam raporty, topy, analizy oraz ciekawe wywiady.
Wśród nich m.in.:
- Biuletyny, które warto subskrybować na LinkedInie
- Top specjalistów z branży marketingowo-reklamowej, których warto obserwować
- Trendy i zmiany w środowisku social media 2024
- Zmiany w Google Ads w 2024 roku
- Co Polacy myślą o reklamach
- Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów
Stronę NM Insights będziemy systematycznie uzupełniać. Zaglądaj na nią regularnie.
Dla ułatwienia w serwisie NM oraz w mediach społecznościowych materiały będziemy oznaczać hasztagiem #NMIsights.
Życzymy dobrej lektury i mocy inspiracji!