Po raz pierwszy do Lublina zawitała wyjątkowa wystawa fotografii autorstwa Daniela Petryczkiewicza #NoBeautyInPlastic, która zwraca uwagę na problem nadmiernego zanieczyszczenia naszej planety tworzywami sztucznymi. Każdego dnia produkujemy mnóstwo śmieci, przyczyniając się tym samym do zbliżającej się wielkimi krokami katastrofy klimatycznej. Jak będzie wyglądało nasze życie, jeżeli nie ograniczymy zużycia plastiku i generowania niebezpiecznych dla zdrowia i środowiska odpadów? Przekonać się można o tym oglądając niesamowite zdjęcia Daniela Petryczkiewicza, którego prace uświadamiają nas, że „toniemy w plastiku” i musimy bardzo szybko działać, aby uratować świat przed zalewającymi nas zanieczyszczeniami.
– Kolejnym przystankiem na trasie wystawy projektu #NoBeautyInPlastic jest Lublin. Bardzo dziękuję VIVO! oraz Project Art Gallery za możliwość pokazania prac. Cieszy mnie to podwójnie, ponieważ dzięki obecności tych fotografii w przestrzeni centrum handlowego wchodzą one bezpośrednio w dialog z konsumentami, zadają pytania o naszą konsumpcję i styl życia. Mam nadzieję, że pobudzą także do refleksji. Żyjemy w świecie obrazkowym. Jeśli obraz nie przyciągnie naszej uwagi, ginie. A ja chcę przyciągnąć uwagę do najważniejszego problemu naszego świata – katastrofy planetarnej – mówi Daniel Petryczkiewicz, autro projektu #NoBeautyInPlastic.
Zobacz również
Wystawa #NoBeautyInPlastic dostępna jest w lokalu Project Art Gallery, na poziomie +1 VIVO! Lublin, w godzinach otwarcia centrum handlowego.
– Zdając sobie sprawę z tego, że świadome działania jednostek mogą przyczynić się do zapoczątkowania pozytywnych zmian na skalę globalną, zdecydowaliśmy się zaprezentować naszym klientom wyjątkową wystawę „NoBeautyInPlastic”. Tym samym chcielibyśmy zachęcić wszystkich lublinian, aby dokonywali świadomych wyborów konsumenckich i ograniczyli zużycie plastiku w życiu codziennym. Z pewnością taka zmiana nawyków przyjdzie dużo łatwiej po objerzeniu wystawy genialnych fotografii wykonanych przez Daniela Petryczkiewicza – mówi Katarzyna Wojciechowska-Wójcik, dyrektor VIVO! Lublin.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing