Nocne pościgi i wielkie emocje – półmetek mobilnej gry miejskiej SpotHunter

Jazda rowerem po schodach, ucieczka przez park, pościgi samochodowe - to krótki opis dotychczasowej rywalizacji w mobilnej grze miejskiej typu real-time SpotHunter, w którą w październiku toczy się w Poznaniu. Na półmetku jest już kilkuset graczy, którzy łącznie przebyli w grze ponad 4200 km.
O autorze
1 min czytania 2012-10-10

SpotHunter to jedna z pierwszych gier na świecie, która łączy walkę o nagrody w świecie wirtualnym z aktywnością w przestrzeni miejskiej. Rywalizacja potrwa do 21 października. Jej uczestnicy walczą o nagrody, poruszając się ze smartfonem lub tabletem po ulicach Poznania. Zabawa polega na przeniesieniu wirtualnych nagród do tzw. punktu zrzutu lub utrzymanie ich w grze do określonego momentu. Najważniejsze jest przechytrzenie innych uczestników, którzy mogą przejąć elektroniczny łup za pomocą swojego smartfona już z odległości 50 metrów.

Organizatorem gry jest INEA, wielkopolski operator telekomunikacyjny. Akcja ma na celu zachęcenie mieszkańców Poznania, do korzystania z sieci hot spotów INEA zapewniających dostęp do bezprzewodowego Internetu na ulicach miasta.

– Użyliśmy mechanizmu gry nie tylko po to, by w ciekawy sposób komunikować o naszej usłudze, ale także by zachęcić mieszkańców do przetestowania hot spotów – mówi Kinga Podraza-Myszkowska z INEA. – Wiedzieliśmy, że gra wzbudzi emocje, ale ich poziom przeszedł nasze oczekiwania. Uczestnicy organizują się w grupy, używają rozmaitych środków transportu, biegają po mieście po nocach i szukają sposobu na przechytrzenie pozostałych graczy – dodaje.

Twórcą aplikacji jest GeoRun, który dostarcza technologie do przeprowadzania nowoczesnych kampanii marketingowych przy użyciu smartfonów oraz technologii GPS (geolokalizacji).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Użytkownik, aby stać się graczem powinien ściągnąć darmową aplikację INEA SpotHunter z internetowych sklepów AppStore lub Google Play

Słuchaj podcastu NowyMarketing