Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Nocne pościgi i wielkie emocje – półmetek mobilnej gry miejskiej SpotHunter

Jazda rowerem po schodach, ucieczka przez park, pościgi samochodowe - to krótki opis dotychczasowej rywalizacji w mobilnej grze miejskiej typu real-time SpotHunter, w którą w październiku toczy się w Poznaniu. Na półmetku jest już kilkuset graczy, którzy łącznie przebyli w grze ponad 4200 km.
O autorze
1 min czytania 2012-10-10

SpotHunter to jedna z pierwszych gier na świecie, która łączy walkę o nagrody w świecie wirtualnym z aktywnością w przestrzeni miejskiej. Rywalizacja potrwa do 21 października. Jej uczestnicy walczą o nagrody, poruszając się ze smartfonem lub tabletem po ulicach Poznania. Zabawa polega na przeniesieniu wirtualnych nagród do tzw. punktu zrzutu lub utrzymanie ich w grze do określonego momentu. Najważniejsze jest przechytrzenie innych uczestników, którzy mogą przejąć elektroniczny łup za pomocą swojego smartfona już z odległości 50 metrów.

Organizatorem gry jest INEA, wielkopolski operator telekomunikacyjny. Akcja ma na celu zachęcenie mieszkańców Poznania, do korzystania z sieci hot spotów INEA zapewniających dostęp do bezprzewodowego Internetu na ulicach miasta.

– Użyliśmy mechanizmu gry nie tylko po to, by w ciekawy sposób komunikować o naszej usłudze, ale także by zachęcić mieszkańców do przetestowania hot spotów – mówi Kinga Podraza-Myszkowska z INEA. – Wiedzieliśmy, że gra wzbudzi emocje, ale ich poziom przeszedł nasze oczekiwania. Uczestnicy organizują się w grupy, używają rozmaitych środków transportu, biegają po mieście po nocach i szukają sposobu na przechytrzenie pozostałych graczy – dodaje.

Twórcą aplikacji jest GeoRun, który dostarcza technologie do przeprowadzania nowoczesnych kampanii marketingowych przy użyciu smartfonów oraz technologii GPS (geolokalizacji).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Użytkownik, aby stać się graczem powinien ściągnąć darmową aplikację INEA SpotHunter z internetowych sklepów AppStore lub Google Play

Słuchaj podcastu NowyMarketing