Dzięki implementacji Instant Articles użytkownicy Facebooka na urządzeniach mobilnych będą mogli w łatwiejszy i szybszy sposób dotrzeć do treści publikowanych przez NOIZZ. Jedną z podstawowych korzyści dla użytkownika będzie skrócenie czasu ładowania artykułów, opublikowanych za pośrednictwem Instant Articles. Jak informował Facebook w maju 2015, średni czas ładowania tekstu dodanego jako link wynosi 8 sekund. Wykorzystując Instant Articles, czas ładowania skraca się nawet dziesięciokrotnie, a użytkownik może zapoznać się z treścią nie wychodząc poza platformę Facebooka. Grupa Onet-RAS Polska jest pierwszą grupą mediową w Polsce, która uruchomiła usługę Instant Articles.
„Jako wiodący cyfrowy wydawca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej jesteśmy zaszczyceni tym, że to to właśnie NOIZZ jest pierwszym portalem w Polsce, który będzie udostępniać treści z wykorzystaniem Facebook Instant Articles. Traktujemy platformy społecznościowe jako naturalnych partnerów, którzy pomagają w dotarciu z materiałami bliżej użytkowników, do miejsc w których przebywają na co dzień i w których chcą konsumować treści.” – powiedział Jovan Protic, Chief Operating Officer w Grupie Onet-RAS Polska. „Ruch przychodzący na stronę Noizz.pl jest jednym tylko jednym ważnym elementem. Aktualnie obserwujemy, szczególnie w obszarze video, że spore ilości ruchu są generowane właśnie na platformach społecznościowych. Z tego powodu Facebook Instant Articles są dla NOIZZ naturalnym krokiem w przód” – dodaje Jovan Protic.
Zobacz również
NOIZZ to jedna z marek Grupy Onet-RAS Polska i pierwsze polskie medium online stworzone w 100% dla millenialsów i przez millenialsów. Serwis miał swoją premierę w listopadzie 2015 i w ciągu dwóch miesięcy dotarł do 2 milionów użytkowników. Obecnie w serwisie ponad 50 proc. ruchu jest generowana z mediów społecznościowych i na urządzeniach mobilnych.
„Uruchamiając portal Noizz.pl przyjęliśmy strategię która zakłada, że będziemy docierać z kontentem dokładnie tam, gdzie przebywa nasza grupa docelowa.” – mówi Anna Piętka, dyrektor zarządzająca NOIZZ. „Uruchomienie Facebook Instant Articles jest kolejnym ważnym krokiem w realizacji tej strategii” – dodaje Anna Piętka.
Treści publikowane przez NOIZZ w Instant Articles będą wykorzystywać wszystkie zalety tego narzędzia. W materiałach pojawią się wysokiej jakości zdjęcia, grafiki i klipy wideo, wzbogacające treść publikacji.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
NOIZZ na Facebooku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing